#20 Jah, han virker godt nok lidt "gak-gak" i offentligheden.
Jeg har læst nogle posts på imdb.com, hvor folk ikke ville se War of the Worlds på grund af Scientology og hans offentlige flip. Det har jeg bare ingen respekt for. Jeg mener, selvom han er lidt syret med både sin tro og sit image, betyder det ikke, at man skal boykotte filmen. Jeg synes, han er en sej skuespiller, måske lidt prettyboy, men det ændrer ikke faktummet, at han er en særdeles dygtig skuespiller.
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.
Havde læst et eller andet sted at Cruise gik fuldstændigt amok over episoden ved vandsprøjteriet....men altså.....et godt eksempel på hvordan overdrivelse fremmer forståelsen....eller også går han bare amok på en meget stille måde! ;-)
#21 filmz-gofferoffer 19 år siden
Jeg har læst nogle posts på imdb.com, hvor folk ikke ville se War of the Worlds på grund af Scientology og hans offentlige flip. Det har jeg bare ingen respekt for. Jeg mener, selvom han er lidt syret med både sin tro og sit image, betyder det ikke, at man skal boykotte filmen. Jeg synes, han er en sej skuespiller, måske lidt prettyboy, men det ændrer ikke faktummet, at han er en særdeles dygtig skuespiller.
#22 filmz-gimleno1 19 år siden
#23 chandler75 19 år siden
Hehe...
#24 Tylerdurden 19 år siden
#25 azathoth 19 år siden