hmm det er sku heller ikke sjovt, det han gør, der er en balanche mellem ting man gør under et interview, og man sprøjte ikke vand i hovedet på en man interviewer.
Så ja jeg forstår sku også godt hans reaktion, han holder masken godt for man kan tydlig se at han sagtens kunne gå amok over ham.
Hunde dukker som interviewer stjernerne og driller dem lidt kan jeg gå med til dog, hehe tror godt folk ved hvem jeg tænker på 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Rimelig vildt. Tom bliver vred, men han holder sig tilbage. Jeg ville være gået fuldstændig bersærk, hvis nogen gjorde det ved mig. Triumph sprøjter ikke vand i hovedet på folk, det er jo for plat og langt fra sjovt. Hunden er jo en komiker. Vand i mikrofonen er da virkelig elendigt.
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.
#1 Tylerdurden 19 år siden
Her er et link til scandalen om den vand-sprøjtene-mikrofon.
Må indrømme at jeg faktisk godt forstår hans reaktion. Men at hans assistenter er lidt for ivrige efter at tørrer ham bagefter...
#2 filmz-Daedalos 19 år siden
How much does life weigh?
#3 chandler75 19 år siden
#4 elwood 19 år siden
Så ja jeg forstår sku også godt hans reaktion, han holder masken godt for man kan tydlig se at han sagtens kunne gå amok over ham.
Hunde dukker som interviewer stjernerne og driller dem lidt kan jeg gå med til dog, hehe tror godt folk ved hvem jeg tænker på 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5 Outbound Sith 19 år siden
http://www.triumphtheinsultcomicdog.com/
Fox Mulder
#6 trekster 19 år siden
;)
#7 elwood 19 år siden
han var satme sjov under præcident valget, og hvem kan glemme SW episoden hehe, klasse.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#8 filmz-gofferoffer 19 år siden
#9 läkerol 19 år siden
#10 e-male 19 år siden
"Burger King, Where all dragon masters eat!"