Gravatar

#1 Tylerdurden 19 år siden

http://www.tampabays10.com/video/player.aspx?aid=1...

Her er et link til scandalen om den vand-sprøjtene-mikrofon.

Må indrømme at jeg faktisk godt forstår hans reaktion. Men at hans assistenter er lidt for ivrige efter at tørrer ham bagefter...
You stay classy, San Diego. I'm Ron Burgundy?
Gravatar

#2 filmz-Daedalos 19 år siden

lol vildt !

#3 chandler75 19 år siden

Synes også det er dumt gjort - bare fordi man er berømt skal man finde sig i at blive udsat for sådan noget? Han tager det faktisk meget pænt.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#4 elwood 19 år siden

hmm det er sku heller ikke sjovt, det han gør, der er en balanche mellem ting man gør under et interview, og man sprøjte ikke vand i hovedet på en man interviewer.

Så ja jeg forstår sku også godt hans reaktion, han holder masken godt for man kan tydlig se at han sagtens kunne gå amok over ham.

Hunde dukker som interviewer stjernerne og driller dem lidt kan jeg gå med til dog, hehe tror godt folk ved hvem jeg tænker på 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5 Outbound Sith 19 år siden

Det skulle vel aldrig være

http://www.triumphtheinsultcomicdog.com/
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#6 trekster 19 år siden

"For me to Poop on!"
;)
"Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man"
Gravatar

#7 elwood 19 år siden

Yes sir. lige præcis, se det er humor 8-)

han var satme sjov under præcident valget, og hvem kan glemme SW episoden hehe, klasse.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#8 filmz-gofferoffer 19 år siden

Rimelig vildt. Tom bliver vred, men han holder sig tilbage. Jeg ville være gået fuldstændig bersærk, hvis nogen gjorde det ved mig. Triumph sprøjter ikke vand i hovedet på folk, det er jo for plat og langt fra sjovt. Hunden er jo en komiker. Vand i mikrofonen er da virkelig elendigt.
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.
Gravatar

#9 läkerol 19 år siden

Tom C. har ret han er en jerk..
Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure.
Gravatar

#10 e-male 19 år siden

Jeg kan stadig huske da han interviewede "star wars"-nørderne ved køen til episode 2: "Attack of the Nerds", hvor ham "lotr"-nørden kommer.

"Burger King, Where all dragon masters eat!"
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."

Skriv ny kommentar: