Gravatar

#11 Mikkel Abel 10 år siden

Spændende liste - har heldigvis de fleste til gode, bortset fra Evil Dead og The Conjuring som bestemt var underholdende.

Jeres liste sidste år var i hvert fald en succes hos mig, så glæder mig til at tage denne one-by-one! :)
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#12 rammy 10 år siden

Mikkel Abel (11) skrev:
Spændende liste - har heldigvis de fleste til gode, bortset fra Evil Dead og The Conjuring som bestemt var underholdende.

Jeres liste sidste år var i hvert fald en succes hos mig, så glæder mig til at tage denne one-by-one! :)

Hey hvor lækkert Mikkel - jeg håber at filmene på 2013-listen også falder i din smag.
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#13 Thomsen 10 år siden

rammy (10) skrev:
??? ;)

Tak for dine kommentarer Thomsen - det er altid rart med respons :)

Haha, det var "The Lords of Salem" naturligvis. :-)
"Don't step on it - it might be Lon Chaney!"
Gravatar

#14 Thomsen 10 år siden

I øvrigt rart at se en anden holde af Insidious 2. Den har fået for mange stryg, synes jeg. Jeg var bragende underholdt af den, syntes det var en god overbygning på originalen, og den fik da også de små hår til at rejse sig et par gange
(jeg var specielt vild med scenen, hvor de finder alle morderens ofre i det skjulte rum)
.
"Don't step on it - it might be Lon Chaney!"
Gravatar

#15 rammy 10 år siden

Thomsen (14) skrev:
I øvrigt rart at se en anden holde af Insidious 2. Den har fået for mange stryg, synes jeg. Jeg var bragende underholdt af den, syntes det var en god overbygning på originalen, og den fik da også de små hår til at rejse sig et par gange
(jeg var specielt vild med scenen, hvor de finder alle morderens ofre i det skjulte rum)
.

Helt enig. Prøv at se Chapter 1&2, back-to-back :)
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#16 Herrguth 10 år siden

Nå, nu har jeg smidt BD'en med Lords of Salem i afspilleren. Nu har den ligget i et stykke tid, men denne liste gav mig lyst til at se den.
Gravatar

#17 rammy 10 år siden

Herrguth (16) skrev:
Nå, nu har jeg smidt BD'en med Lords of Salem i afspilleren. Nu har den ligget i et stykke tid, men denne liste gav mig lyst til at se den.

Det er en acquired taste - håber at du får noget ud af den :)
Gravatar

#18 MOVIE1000 10 år siden

Lords of Salem er en af de gysere, jeg regner med at anskaffe mig snarest muligt, samt Insidious 2 og The Conjuring
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#19 rammy 10 år siden

MOVIE1000 (18) skrev:
Lords of Salem er en af de gysere, jeg regner med at anskaffe mig snarest muligt, samt Insidious 2 og The Conjuring

Så har du noget at glæde dig til MOVIE1000!
Gravatar

#20 MOVIE1000 10 år siden

rammy (19) skrev:
Så har du noget at glæde dig til MOVIE1000!

Gør jeg også, kan godt lide Rob Zombies alternative stil og synes James wan laver nogle af de bedste gysere.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: