I øvrigt rart at se en anden holde af Insidious 2. Den har fået for mange stryg, synes jeg. Jeg var bragende underholdt af den, syntes det var en god overbygning på originalen, og den fik da også de små hår til at rejse sig et par gange
(jeg var specielt vild med scenen, hvor de finder alle morderens ofre i det skjulte rum)
I øvrigt rart at se en anden holde af Insidious 2. Den har fået for mange stryg, synes jeg. Jeg var bragende underholdt af den, syntes det var en god overbygning på originalen, og den fik da også de små hår til at rejse sig et par gange
(jeg var specielt vild med scenen, hvor de finder alle morderens ofre i det skjulte rum)
.
Helt enig. Prøv at se Chapter 1&2, back-to-back :)
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
#11 Mikkel Abel 10 år siden
Jeres liste sidste år var i hvert fald en succes hos mig, så glæder mig til at tage denne one-by-one! :)
#12 rammy 10 år siden
Hey hvor lækkert Mikkel - jeg håber at filmene på 2013-listen også falder i din smag.
#13 Thomsen 10 år siden
Haha, det var "The Lords of Salem" naturligvis. :-)
#14 Thomsen 10 år siden
#15 rammy 10 år siden
Helt enig. Prøv at se Chapter 1&2, back-to-back :)
#16 Herrguth 10 år siden
#17 rammy 10 år siden
Det er en acquired taste - håber at du får noget ud af den :)
#18 MOVIE1000 10 år siden
#19 rammy 10 år siden
Så har du noget at glæde dig til MOVIE1000!
#20 MOVIE1000 10 år siden
Gør jeg også, kan godt lide Rob Zombies alternative stil og synes James wan laver nogle af de bedste gysere.