Gravatar

#1 rammy 10 år siden

Så er det blevet tid til det igen - udgivelsen af den årlige Top 10-liste over det forgangne års 10 bedste horror-film. Du kan læse mit bud på hvilke gyserfilm fra 2013 som at du skulle, eller skal se, ved at trykke her.
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#2 Pécuchet 10 år siden

True Detective.
Der burde have været Roser.
Gravatar

#3 Lord Beef Jerky 10 år siden

The Lords Of Salem synes jeg er elendig, og Evil Dead højest middelmådig. Har dog ikke selv tænkt i top 10 baner endnu, men jeg kunne forestille mig at The Conjuring, Wolf Creek 2, All Cheerleaders Die og No One Lives vile være på min.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#4 rammy 10 år siden

Pécuchet (2) skrev:
True Detective.

Serier er ikke i betragtning.

Lord Beef Jerky (3) skrev:
The Lords Of Salem synes jeg er elendig, og Evil Dead højest middelmådig. Har dog ikke selv tænkt i top 10 baner endnu, men jeg kunne forestille mig at The Conjuring, Wolf Creek 2, All Cheerleaders Die og No One Lives vile være på min.

Fedt og helt forventet at Lord of Salem deler vandene. Hvordan har du allerede set Wolf Creek 2 og All Cheerleaders Die? De kan da først komme i betragtning til min 2014 liste...
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#5 Lord Beef Jerky 10 år siden

Jeg så dem i Berlin. De skal nok også begge to dele vandene.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#6 rammy 10 år siden

Ok, jeg glæder mig i hvert fald til at se Wolf Creek 2 - jeg var vild med den første!
Gravatar

#7 Lord Beef Jerky 10 år siden

Den anden er ret langtrukken, men den tager nogle valg og drejninger man sjældent ser i genren.
Gravatar

#8 rammy 10 år siden

Lord Beef Jerky (7) skrev:
Den anden er ret langtrukken, men den tager nogle valg og drejninger man sjældent ser i genren.

Fedt, glæder mig :)
Gravatar

#9 Thomsen 10 år siden

rammy (1) skrev:
Så er det blevet tid til det igen - udgivelsen af den årlige Top 10-liste over det forgangne års 10 bedste horror-film. Du kan læse mit bud på hvilke gyserfilm fra 2013 som at du skulle, eller skal se, ved at trykke her.

Spændende liste. Jeg har kun fået set halvdelen, men har da et par mere, der ligger i bunken og venter.

Salem's Lot var ikke helt min kop te. Jeg ser den umiddelbart som et forsøg på at vende tilbage til 1970'ernes okkulte, italienske horrorfilm, og jeg kan ikke helt sige mig fri fra, at jeg ville have været anderledes vild med den, hvis den var lavet dengang. Der er bl.a. en interessant parallel i den mellem stofmisbrug og det onde/ heksekulten, som jeg gerne vil se nærmere på engang. Men i det store hele syntes jeg ikke, den fungerede særligt godt. Jeg var fx ikke særligt vild med Sheri Moon Zombi i hovedrollen. Der var et eller andet, der skurrede for mig.
"Don't step on it - it might be Lon Chaney!"
Gravatar

#10 rammy 10 år siden

Thomsen (9) skrev:
Salem's Lot

??? ;)

Tak for dine kommentarer Thomsen - det er altid rart med respons :)

Skriv ny kommentar: