Gravatar

#11 Lord Beef Jerky 11 år siden

Min top 10, dog ikke i rækkefølge, ville se nogenlunde sådan ud -

The Cabin In The Woods - 10/10
The Woman In Black - 8/10
Sinister - 6/10
The Innkeepers - 8/10
The Pact - 8/10
Excision - 6/10
John Dies At The End - 7/10
Lovely Molly - 6/10
Paranormal Activity 4 - 6/10
Prometheus - 7/10
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#12 Ispep 11 år siden

Mangler også en del fra din liste. "The Woman in Black" vil dog kun score et solidt 4/6. Mere er den ikke værd. Vi er dog enige om "The Cabin in the Woods", selvom jeg ikke helt kan beslutte om den er til top eller "blot" 5.
Gravatar

#13 Lord Beef Jerky 11 år siden

Jeg synes faktisk bedre om den nye The Woman In Black end originalen, og den ville jeg give 7/10. Den har skræmmende scener der fungerer, en melankolsk stemming og et solidt drama bag, hvilket alle er elementer jeg værdsætter i horrorfilm.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#14 Lord Beef Jerky 11 år siden

Smid Paranormal Activity 4 af min liste. Absentia er jo også fra 2012!
Gravatar

#15 Thomsen 11 år siden

Spændende liste.

Jeg har endnu ikke fået set THE THING. Og med den dårlige omtale er jeg heller ikke sikker på, at jeg får det gjort, før den dukker op på en af streaming-tjenesterne.

THE PACT var jeg ikke begejstret for, men det kan være, jeg skal se den igen. DEVIL'S ROCK og THE SNOWTOWN MURDERS er fluks røget på min liste på Netflix.

Selv hyggede jeg mig nok mest sidste år med THE INCIDENT, V/H/S, slow-burneren THE INNKEEPERS og første halvdel af LIVID.
"Don't step on it - it might be Lon Chaney!"
Gravatar

#16 Mikkel Abel 11 år siden

Spændende liste.

The Divide, The Pact, Asylum Blackout, V/H/S og Snowtown lyder umiddelbart interessante, så de er røget på listen. :)
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#17 Narniabæver2012 11 år siden

Paranormal Activity 4 -9/10
The Cabin the Woods - 6/10
The Possession 9/10
House at the end of the Street -8/10
Silent Hill Revelition - 7/10
Silent House 8/10
Apartment 143 - 7/10
Gravatar

#18 rammy 11 år siden

Fedt at se jeres bud - thumbs up :)
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#19 zombieman 11 år siden

Fedt at bloggen kører igen den har været savnet

min top 5
Stitches 6-10
Sinister 6-10
V/H/S 7-10
Cabin in the woods 8-10
Innkeepers 8-10
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#20 MOVIE1000 11 år siden

Tror jeg giver V/H/S en chance, har ellers kun hørt skidt om den, indtil jeg klikkede ind på denne tråd.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: