Gravatar

#21 Lord Beef Jerky 11 år siden

Jeg synes selv, den er ret skidt. Den første kortfilm er fin nok, resten er lort. 2'eren er dog en smule bedre.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#22 squid delicious 11 år siden

Berberian Sound Studio var 2012s bedste gyser for mit vedkommende. Sindssygt spændende og en fantastisk præstation af Toby Jones. Cabin in the Woods og Prometheus anser jeg dog også som værdige kandidater.
"Do you smell it?....That's the smell of Bastards."
Gravatar

#23 Thomsen 11 år siden

MOVIE1000 (20) skrev:
Tror jeg giver V/H/S en chance, har ellers kun hørt skidt om den, indtil jeg klikkede ind på denne tråd.

Virkeligt? Jeg har næsten kun læst positivt om den, og i mine øjne er det da også en af de bedre antologi-skrækfilm. Har dog hørt endnu bedre om 2'eren, så den har jeg lige bestilt.
"Don't step on it - it might be Lon Chaney!"
Gravatar

#24 zombieman 11 år siden

Thomsen (23) skrev:
Virkeligt? Jeg har næsten kun læst positivt om den, og i mine øjne er det da også en af de bedre antologi-skrækfilm. Har dog hørt endnu bedre om 2'eren, så den har jeg lige bestilt.

2éren var også ganske udemærket specielt episoden om sekten
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#25 rammy 11 år siden

zombieman (19) skrev:
Fedt at bloggen kører igen den har været savnet

Cool :)
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#26 Mikkel Abel 11 år siden

Jeg blev sgu ret inspireret af listen, og har nu set de fleste bortset fra de tre første.
(Og Prometheus kan jeg ikke tælle som en horror)

V/H/S - 3,5/6
Nogle af kortfilmene er ret fede, andre er knap så vellykkede. Savner dog virkelig meget en rød tråd.

The Cabin In The Woods - 5/6
Mesterligt udført og hele ideen elsker jeg simpelthen.

Asylum Blackout - 3/6
Meeeh, udemærket til tider, men kommer aldrig derop hvor det bliver helt fedt. Og så lider den bare af lidt for mange gyser-klichér. Slutningen er ret red.

The Pact - 2/6
Den eneste grund til at jeg så den, var fordi du skrev den havde et "grumt twist." Den er vel fint nok udført, men skuespillet stinker, karaktererne havde jeg svært ved at kunne lide, alt for mange uløste spørgsmål i plottet, og da det "grumme" twist kom, var det nok verdens største anti-klimaks. Øv.

The Divide - 3-4/6
Første time; Vildt fed. Sidste time; Vildt bizar på den knap så fede måde. Det hele bliver sgu lidt forhastet i sidste time og den tager nogle mærkelige drejninger, den formår dog i sin første time, at bygge en rigtig fed stemning op, samt interessante karakterer. Og så vil jeg lige sige at soundtracket er fantastisk.

Snowtown - 4/6
Rigtig lækker stilistisk og gribende historie, specielt hvis man kender den sande. Dens klipning er dog ekstemt forvirrende.
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#27 rammy 10 år siden

@MikkelAbel

FEDT at du lod dig inspirerer og kastede dig ud i listen og mine forslag. Det er jo noget af det fedeste når man som skribent kan få folk til at se nogle film og bagefter få læserens mening. Så super! At vi ikke er helt enige hele vejen igennem er jo ingen overraskelse - det hele er jo smag og behag.
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#28 Lord Beef Jerky 10 år siden

Jeg har da også set Snowtown Murders pga. anbefalingen. Er umiddelbart enig med MikkelAbels vurdering.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: