Gravatar

#11 Åkepool 14 år siden

The Exorcist.
The Omen (den originale, tak).
Jaws.
The Ring (både originalen og den Amerikanske er gode).
The Shining.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#12 RJGuitarFreak 14 år siden

Lyder Godt :D
der er helt sikkert nogle film jeg skal have set som jeg aldrig nogensinde havde hørt om før :)
en jeg selv vil foreslå hvis man bare har et lille problem med kulsort mørke er "the Descent" en der vil få dig til at ryste i bukserne :)
Gravatar

#13 Bruce 14 år siden

Alien
A tale of two sisters
Don't look Now
Nosferatu
Repulsion
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#14 Thomsen 14 år siden

Der er nogle gode forslag fremme. Fem titler er heller ikke særligt meget. Jeg vil personligt gerne give en tommelfinger opad til "Les yeux sans visage" og "Don't Look Now" også.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#15 Thomsen 14 år siden

Og lige et tip: DR K sender Don't Look Now (Rødt Chok) i dag kl. 18.10!
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#16 Highland Park 14 år siden

#15: Og det er sidste genudsendelse i denne omgang!
Lydkvaliteten er desværre lige så dårlig som på alle eksisterende udgivelser, men det går an. Desværre har jeg flere gange her på det seneste oplevet, at der har været lydproblemer på DR K; bl.a. under transmissionen af Roskilde-koncerterne (hvor der tilmed har været en grim, gennemsigtig firkant midt i billedet) og senest da de i nat viste "Natportieren". Der er hele tiden små irriterende kliklyde...
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#17 Thomsen 14 år siden

#16 - Heldigvis kommer den da vist snart på Blu-ray?

(og så må jeg hellere få anskaffet mig sådan en)

Jeg opgave selv Natportieren på DR K, fordi kopien simpelthen var for grim, og jeg syntes ikke, den virkede interessant nok til at holde mig fanget.
Gravatar

#18 Highland Park 14 år siden

#17: Jeg var også meget tæt på at opgive men blev hængende, fordi jeg var for nysgerrig, fordi det var den sidste genudsendelse, og fordi der ikke findes bedre udgivelser pt. Selv Criterions udgivelse lider under dårlig billedkvalitet:
http://www.dvdbeaver.com/film/DVDReviews10/night_porter_.htm skrev:
Perhaps one of Criterions weakest efforts. Non-anamorphic image appears to have faded colors. There are no extra features, original mono sound and removable English subtitles. I keep thinking I see some edge enhancements but if I do, it is minimal. The image is not exceptionally sharp, but suitable for normal viewing. Criterion have produced over 200 DVD since this one and the quality has risen extensively.

Det er dog afgjort den mest elendige billedkvalitet, jeg til dato har set på DR K.

Mht. Blu-ray så er jeg ikke med på vognen, men jeg afventer spændt lydkvaliteten på den udgivelse.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#19 Benway 14 år siden

#17 Jo, "Don't Look Now" skulle være på vej på blu-ray. Jeg ser frem til den, selvom jeg næsten ikke ved, om jeg tør se den. :) Første gang jeg så den, var jeg så chokket, at det tog flere dage før jeg havde rystet den af mig.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#20 Benway 14 år siden

"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."

Skriv ny kommentar: