Gravatar

#31 Skeloboy 13 år siden

Steffan knows good movies! :)
Gravatar

#32 Kruse 13 år siden

Jeg synes også at "Winter's Bone" er en rigtig god og velspillet film, men jeg er dog ikke helt oppe at ringe som Skeloboy
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#33 BN 13 år siden

Babo84 (29) skrev:
Jeg fandt også Winters Bone lettere kedelig og intet nyt under solen film. Dog atmosfærisk og sine steder fint spillet, men uspændende. Så er du advaret, BN :)

Tak. Men for nogle films vedkommende er det netop atmosfæren/stemningen og tonen, samt skuespillet der tiltrækker mig - især hvis det er gennemført. Og i så fald gør det ikke noget, at det grundlæggende plot er set før. ... Men mere om det på et senere tidspunkt.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#34 Lord Beef Jerky 13 år siden

Enig med Kruse og BN! Jeg er på 8/10 med Winter's Bone, hvilket gør den til den andenbedste af de Oscar-nominerede i år i mine øjne.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#35 Collateral 13 år siden

#34: Jeg er enig i de 8/10, og ser det som en rigtig god film. 'Black Swan' var i mine øjne årets bedste film i hovedkategorien, en ren 10/10 for mit vedkommende. Om WB er den andenbedste ved jeg egentlig ikke, men det kan sådan set godt passe også for mit vedkommende. "The Fighter" var den eneste jeg ikke rigtig brød mig om, og "The King's Speech" var i mine øjne heller ikke det halve af, hvad den blev blæst op til. Bevares, Firth gør det virkelig godt, men derudover når selve filmen altså ikke "Black Swan" til sokkeholderne. 'Social Network' og WB deler nok min personlige andenplads blandt årets film (i hovedkategorien).
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#36 Skeloboy 13 år siden

Der kommer en update i aften!

BN (33) skrev:
Tak. Men for nogle films vedkommende er det netop atmosfæren/stemningen og tonen, samt skuespillet der tiltrækker mig - især hvis det er gennemført. Og i så fald gør det ikke noget, at det grundlæggende plot er set før.

Den har atmosfære, skuespil og jeg vil ikke mene, at plottet som sådan er set før. Og ikke mindst er det et meget lidt skildret miljø, den foregår i. Og jeg ved jo også, at du ikke har noget imod film, der taget sin tid. Du skal ikke lytte til Babo84 ;)
Gravatar

#37 BN 13 år siden

Skeloboy (36) skrev:
Du skal ikke lytte til Babo84 ;)

Hvem?

;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#38 Babo84 13 år siden

Skeloboy (36) skrev:
Og jeg ved jo også, at du ikke har noget imod film, der taget sin tid

Det har ingen, så længe "tiden" gavner filmen. Jeg fandt bare WB tynd omgang te. Tilføj lidt god stemning, og et par okay præstationer, så tror satme alle der er tale om ihh så dyb en film.
Gravatar

#39 Skeloboy 13 år siden

#38 - hvem har snakket om en dyb film? Det ord er faktisk ikke blevet nævnt på noget som helst tidspunkt. Men jeg synes jo så, at det er en suveræn stemning og suveræne præstationer
Gravatar

#40 Babo84 13 år siden

Jeg formoder da, at når man giver et 10 eller 9'er, til et socialrealistisk drama/thriller, så har den en vis dybde, ellers giver det ingen mening? Men ja.. Jeg er enig mht. stemning og en enkelt præstation, men dét alene er ikke nok til en 10 imo.

Skriv ny kommentar: