Gravatar

#1 McPeter 16 år siden

Top 50 movie special effects:
http://www.denofgeek.com/movies/177951/top_50_movi...

Meget sjovt at kigge igennem. :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#2 HonoDelLoce 16 år siden

Er lige ved at kigge den igennem, og faldt over #47 .. Hvordan ham (whoever it is :D) der har skrevet artiklen nærmest bruger "Saving Private Ryan" som lære-materiale.. Hvordan han altid har undret sig over hvor farlig det er at blive skudt under vand - og nu ved han så, at vand ikke er nogen sikkerhedszone..

Det undrer jo mig, at man kan tage den slags for gode varer, bare pga en film ?

- i øvrigt er det dokumenteret flere gang, at hvis du er mere end jeg mener det er 60cm under overfladen, så giver kugler - selv af den store art - ikke meget mere end lidt småskrammer.. Den mest populære dokumentation er vel afsnittet (eller, rettere - de to afsnit) af Mythbusters, hvor de forsøger sig med alt fra små håndvåben til kæmpe geværer..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#3 gi-jones 16 år siden

Ok, læsning, men jeg forstår stadig ikke helt den her fidus med at sætte alting op i nummerede lister. Jeg kunne umiddelbart komme i tanker om meget andet der også kunne være et sted på den liste.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#4 Highland Park 16 år siden

#2: Hvad skyder de så efter i Mythbusters?

#3: Ja, jeg kan heller ikke se det smarte ved nummererede lister og kan slet ikke finde ud af at liste mine favoritfilm på den måde. Det bliver sgu så firkantet og kedeligt.
Hvilke film jeg foretrækker at se afhænger i høj grad også af ting såsom mit humør, omstændighederne etc.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#5 elwood 16 år siden

#4 Vandmænd
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6 Highland Park 16 år siden

#5: Tak Elwood. :)
Gravatar

#7 dyg 16 år siden

#4 - Ballistics gel.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#8 elwood 16 år siden

#7 Man sku tror de spiser det, så meget de to herre bruger det, de kan altid lige finde en undskyldning for og smide lidt ballistics gel ind i experimentet.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#9 Highland Park 16 år siden

#7: Tak nayze. ;)
Og så bliver der ellers skulet mistænkeligt i Elwoods retning.

"Vandmænd"... tsk tsk...
Gravatar

#10 dyg 16 år siden

Jeg tror det føles lidt som en vandmand at røre ved. Det ser ret blævret ud i hvert fald.

"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: