Gravatar

#11 Highland Park 15 år siden

10 sekunder hurtigere! Sådan! :D
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#12 OxxY 15 år siden

Er der forresten nogen der er på DRs manager hold? Og hvem vinder i dag? Vino? Chavanel? Evans?
Gravatar

#13 filmz-jonasgr 15 år siden

Holland og Belgien viser endnu engang at de ikke er egnet til at have cykelløb i. Rundkørsler, heller etc.

Det så sgu voldsomt ud med de styrt.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#14 Skeloboy 15 år siden

For dælen...har slet overhovedet ikke fulgt med i år...

Må lige tage en lynupdate
Gravatar

#15 Skeloboy 15 år siden

Col De Tourmalet...nice

Damn, Team Radio Schack har et vildt hold, omend med en høj alder.

BMC Racing Team er en lille frækkert, der kan overraske.

Team Saxo Bank ser også stærk, men kan de interne uroligheder knække dem? har kun set overskrifter på Roskilde, troede faktisk de var skredet.

Hvem er favoritter i år?
Gravatar

#16 OxxY 15 år siden

BAAAAH havde lige lavet et scoop imorges på drs maneger hold med at smide renshaw og cavendish ud og anskaffe chavanel, og har dr's lortemaneger så gemt de ændringer der stod imorges? Næææh så nu er mit hold skod. bah så er det sku ikke sjovt at være med :(

Gravatar

#17 Highland Park 15 år siden

Træls... jeg havde ikke udskiftet nogen ryttere, men det skal jeg helt klart inden morgendagens etape.
Gravatar

#18 filmz-jonasgr 15 år siden

#15 Contador, Schleck brødrene, måske Basso, Evans, Armstrong.

Og i dag styrtede halvdelen af feltet, men blandt andet Cancellara viste fairplay ved at vente på de styrtede. Dette var så heldigt for Chavanel som var ved at blive hentet men som pga. styrtet kunne udbygge sin føring, eftersom feltet ikke kørte efter ham.

#17 Lige i dag tror jeg ikke det har gjort så meget. Det var sådan lidt hip som hap hvem der fik point i dag, da feltet bare trillede over målstregen i samlet flok.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#19 Highland Park 15 år siden

Ah okay, jeg har kun læst lidt om enkelte dele af etapens forløb men endnu ikke sat mig ind i, hvordan de hver især har klaret sig. Der er dog en forbandet russer, der muligvis står for tur, fordi han indtil videre har skuffet mig. Men det er måske lige tidligt nok... ;)
Gravatar

#20 filmz-Bruce 15 år siden

Jeg har endnu engang Virenque og Joep Zoetemelk på mit hold!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: