Gravatar

#41 filmz-jonasgr 14 år siden

Nå jeg håber at Andy Schleck bliver så rasende over det der er sket (hvilket han naturligvis er) at han kanaliserer det ud i benene og fuldstændig kværker Contador. Jeg brød mig ikke om Contador inden etapen, nu bryder jeg mig endnu mindre om ham. For ikke at snakke om de andre som angreb. Man angriber ikke den gule trøje, når denne har defekt eller styrter. Det gør man bare ikke.
Under Armstrong eller Indurain var det aldrig sket, dengang var der respekt for hinanden.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#42 JannikAnd 14 år siden

#41 - Helt enig, totalt uacceptabelt. Jeg husker, hvordan Ullrich og Armstrong var i stand til at vente på hinanden under defekt.

Contador og Sanchez har ingen skam og er åbenbart villige til at vinde under falske forudsætninger. Men fair nok, Contador har jo før vundet touren, selvom han kun var næstbedst.
Gravatar

#43 NightHawk 14 år siden

# 41 -

Helt enig. Synes det var en svinestreg af dimensioner det Contador og Sanchez lavede. Jeg mindes episoden med Armstrong, hvor en hat hang fast i styret hvorpå han væltede, men Ulrich ventede helt fair på ham, som det altid har været en uskeven regel at man gør over for den gule trøje i Tour'en.

Hvis Contador vinde touren igen, kan de jo meget passende spille den forkerte nationalsang, som de gjorde sidst, denne gang bare den Luxenborske.

Det mest irriterende ved løbet idag er, at Andy rent faktisk har sat Contador og co. da kæden hopper af og så ku' situationen ha' set helt andeledes ud nu med endnu bedre mulighed inden enkelstarten.

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#44 Skeloboy 14 år siden

Jeg synes, det er 100% i orden at angribe. Skal Contador opgive den samlede sejr i stedet?
Gravatar

#45 filmz-Bruce 14 år siden

#44 Han skal følge sportens uskrevne regler. Det er den lille tvist af gentlemen'ness og ære, som løfter en sportsbegivenhed, nøjagtig som man husker de gange, hvor man har vist fairness i Tour'en tidligere. Det er en svunden kunst, men når udført rigtigt, så husker man oftest de øjeblikke på højde med sejre.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#46 filmz-jonasgr 14 år siden

Det er uetisk at vinde pga. andres uheld. Han får sikkert også på puklen af de andre ryttere. Han vinder jo ikke noget i dag pga. at han er den stærkeste rytter, men fordi han er heldig. Og så endda på et tidspunkt hvor Andy var kørt væk fra ham. At han så bagefter siger at han ikke så hvad der skete med Andy, er direkte løgn. Det er noget der er ilde set i feltet, på højde med at bruge doping.

Men nu får vi nok et endnu mere spektakulært løb, hvor Andy har hævn i øjnene og sætter alt ind på at vinde. Og under alle omstændigheder har det franske publikums opbakning. Der blev godt nok buet meget af Contador.
'Cause I'm evil"
Gravatar

#47 Skeloboy 14 år siden

Bruce (45) skrev:
Han skal følge sportens uskrevne regler.

Nej, det skal han ikke. Han kan risikere at miste en masse popularitet, det er klart.

Men at kæden hopper af kan jo være en menneskelig fejl.
Gravatar

#48 filmz-jonasgr 14 år siden

Men det vidner jo egentlig også om en presset mand, når Contador gør sådan noget. Det viser frygt og det er noget Andy kan bruge til noget. Han er bange for at Andy kører fra ham både i bjergene og på enkeltstarten.
'Cause I'm evil"
Gravatar

#49 filmz-ab 14 år siden

Off topic. Jeg kan ikke fordrage cykelsport. Mege til kedsomhed skal man lede længe efter. Og inden jeg får et knytnæve i sækken for den udtalelse, efterfulgt af et spark i skridtet, så vil jeg lige spørge, om der ikke er nogen, der dele mine frustrationer over, at tv’et er fyldt med dét lort lige for tiden? No? I så fald, vil jeg dø alene af kvæstelserne :-)
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#50 Skeloboy 14 år siden

#49 - har altid fundet det underligt, at folk brokker sig over, at TV'et er fyldt med fodbold, TDF etc...Sidder du normalt fra 12.30-17.30 og ser TV2?

Skriv ny kommentar: