#90 Ikke dårligt valg, derud over er der Blondie og Foxyale, og dem er jeg dog ikke så vild med...skal have noget øl med noget kraft og fylde :D Indian Summer kan dog fint bruges der om sommeren hvor man er ved at kollapse af varme.
Jeg kan dog se jeg skal ud og invistere i Belgo (hvis de ikke er udsolgt eller special editions) og deres nyeste eksperiment.
Du må da have fået bims her i sommervarmen :) Enig i at kraftig øl er det bedste, men altså ikke i denne varme. Selv er min foretrukne sommerøl en Stella, men det kan da være jeg lige skal holde udkig efter de Indian Summer? Selvom udvalget her i Thisted stadig lade noget tilbage at ønske :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Han har opskriften på en drik med alkohols virkninger og med mulighed for at "slukke" for dem på få minutter – så man for eksempel kan køre hjem fra festen i bil med fuld førlighed.
Fra farmaceuternes skuffer kan man altså hente ingredienser til en berusende drik, der har alkoholens positive virkninger, men ikke giver tømmermænd dagen efter.
#92 Jeg kan da bringe et par stykker med fra Holstebronx næste gang jeg falder over dem...så vidt jeg husker skal vi frem til juli før de kommer på hylden igen.
[edit]Har lige luret at den skulle kunne købes fra april til september[/edit]
Aaaarrrgghh. Kommer lige fra den lokale ølpusher. Bagaardsbryggeriet er nogle sløve padder. Min ølpusher havde bestilt diverse øl for lang tid siden. Men om de har fået dem næ nej. Det eneste de kunne give mig var en enkelt Indian Summer.
Så istedet købte jeg: Young's Luxury Double Chocolate Stout Raasted Bryghus Ale No. 1
og fra Dansk Mjød A/S: Old Danish Beer (10,15% alc mjød-øl blanding) Klapøjster Mjød (21,8% alc mjød med lidt brændevin)
[edit]Ja, jeg købte selvfølgeligt også den sidste Indian Summer[/edit]
#91 cyberzed 19 år siden
Indian Summer kan dog fint bruges der om sommeren hvor man er ved at kollapse af varme.
Jeg kan dog se jeg skal ud og invistere i Belgo (hvis de ikke er udsolgt eller special editions) og deres nyeste eksperiment.
#92 DarkLight 19 år siden
Enig i at kraftig øl er det bedste, men altså ikke i denne varme.
Selv er min foretrukne sommerøl en Stella, men det kan da være jeg lige skal holde udkig efter de Indian Summer? Selvom udvalget her i Thisted stadig lade noget tilbage at ønske :)
#93 stefsims 19 år siden
#94 McPeter 19 år siden
Fandt denne artikel via Ingeniøren
http://jop.sagepub.com/cgi/reprint/20/3/318
Dette er også ganske interessandt:
#95 filmz-herskegut 19 år siden
Ellers er en Cockney Pub Imperial Stout heller ikke drlig.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#96 DarkLight 19 år siden
#97 cyberzed 19 år siden
[edit]Har lige luret at den skulle kunne købes fra april til september[/edit]
#98 filmz-bullettooth 19 år siden
#99 stefsims 19 år siden
Så istedet købte jeg:
Young's Luxury Double Chocolate Stout
Raasted Bryghus Ale No. 1
og fra Dansk Mjød A/S:
Old Danish Beer (10,15% alc mjød-øl blanding)
Klapøjster Mjød (21,8% alc mjød med lidt brændevin)
[edit]Ja, jeg købte selvfølgeligt også den sidste Indian Summer[/edit]
#100 cyberzed 19 år siden