1. Bacon snittes til 2x2 cm stykker (oprindeligt Pancetta men Bacon er en overtruffen afløser) 2. Smides i en pande der ligger godt med varm olivenolie i [edit]2½. Der smides cirka ½-1 løg i der er snittet i småstumper. <3 OG >2½. De smides en flok svampe i der er snittet i stykker, oprindeligt tørrede svampe der har ligget lidt i blød [/edit] 3. Hak en god mængde tomater, der skal oven i når bacon'en har fået lidt farve 4. Når det lige er morphet sammen så skal der en dåse tun i 5. Det skal så passe sig selv i 20 min indtil det er færdigt.
(Kan spices up med hvidløg)
Serveres oven på en gang båndpasta.
P.S. Beklager den løbende opdatering men har kun lavet retten en enkelt gang :D
Hvis man er til mindre avancerede ting end #215's glimrende anbefaling er følgende også fantastisk:
1. Steg baconen (hvis den er i skiver så snit den lidt) 2. Skaf Dolmio (Det skal være den med Parmesan for den er fucker sweet) 3. Kog pasta (naturpasta er bedst fordi det smager bedre og tager kun 2 min at koge) 3. hæld varm dolmio på pasta og strå rigeligt med bacon ovenpå. 4. Æd som et svin.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Lad mig lige være med her. Du grillede bacon, i Netto, den anden aften og det smagte godt, men så blev du smidt ud? Hvis det er tilfældet så er det nok også lige at strække personalets tålmodighed en anelse :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#211 DarkLight 19 år siden
#212 bobber 19 år siden
1. Åbn pakken
2. Spis.
#213 DarkLight 19 år siden
#214 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#215 cyberzed 19 år siden
1. Bacon snittes til 2x2 cm stykker (oprindeligt Pancetta men Bacon er en overtruffen afløser)
2. Smides i en pande der ligger godt med varm olivenolie i
[edit]2½. Der smides cirka ½-1 løg i der er snittet i småstumper.
<3 OG >2½. De smides en flok svampe i der er snittet i stykker, oprindeligt tørrede svampe der har ligget lidt i blød
[/edit]
3. Hak en god mængde tomater, der skal oven i når bacon'en har fået lidt farve
4. Når det lige er morphet sammen så skal der en dåse tun i
5. Det skal så passe sig selv i 20 min indtil det er færdigt.
(Kan spices up med hvidløg)
Serveres oven på en gang båndpasta.
P.S. Beklager den løbende opdatering men har kun lavet retten en enkelt gang :D
#216 gi-jones 19 år siden
1. Steg baconen (hvis den er i skiver så snit den lidt)
2. Skaf Dolmio (Det skal være den med Parmesan for den er fucker sweet)
3. Kog pasta (naturpasta er bedst fordi det smager bedre og tager kun 2 min at koge)
3. hæld varm dolmio på pasta og strå rigeligt med bacon ovenpå.
4. Æd som et svin.
#217 DarkLight 19 år siden
#218 davenport 19 år siden
Jeg grillede Bacon den anden aften. Det smager (selvfølgelig) godt!
Jeg har ikke indtaget Bacon siden, så mit abstinensniveau er ved at være i rød...
#219 gi-jones 19 år siden
#220 davenport 19 år siden