Gravatar

#41 the_paki_don 11 år siden

NEJ!

Det har intet med Hr. Skæg at gøre... Ingen synger alfabetet som ham!
Gravatar

#42 Bandalia 11 år siden

Jamen, jeg synes at Heath Ledger er en dårlig Joker og bare fordi han er død, ændre det ikke på noget! (Stadig RIP)
Jeg kender intet dårligt, for jeg ved ikke hvad det er...
Gravatar

#43 the_paki_don 11 år siden

Den var god, Bandalia! :)
Gravatar

#44 Lord Beef Jerky 11 år siden

Er Bandalia muligvis en troll? Lad os diskutere det!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#45 BN 11 år siden

Bandalia (42) skrev:
Jamen, jeg synes at Heath Ledger er en dårlig Joker og bare fordi han er død, ændre det ikke på noget! (Stadig RIP)

Jeg vil lige gøre dig opmærksom på, at mange som elsker Heath Ledgers Joker, udelukkende gør det fordi det er supergodt skuespil og en fantastisk fortolkning - og ikke bare fordi manden er død.

Det gør jeg f.eks. selv. Men jeg synes ikke, at Heath Ledger var en af verdens bedste skuespillere, bedømt ud fra alle hans andre roller. Han var da god, men efter min mening var det kun i rollen som Jokeren, at han skabte noget særligt.
http://beautifulnight.aurovine.com/
Gravatar

#46 the_paki_don 11 år siden

Jeg synes også, at han var ret god i Brokeback Mountain. Med Jokeren viste han os, at der var rigtig meget under overfladen, som vi kunne vente os at se frem til... And then he died. :(
Gravatar

#47 Ispep 11 år siden

Det lyder lidt sådan, desværre.

Jeg synes han var fremragende i både Candy og Brokeback Mountain. Har man set ham i aktion der samt i joker-rollen, naturligvis, så vil jeg mene han blot med de tre roller var en af hans generations bedste.
Gravatar

#48 BN 11 år siden

Den her tråd fik vist (bl.a. i kraft af sin titel) et anstrøg af, at den ikke var ment seriøst, og at det udelukkende var lange og trættende diskussioner, der ville blive ført her, hvilket jo ikke nødvendigvis er tilfældet for dem, der godt kan lide at gå i dybden eller at komme ud i alle kringelkrogene.

Jeg har derfor lavet en anden tråd, som bærer den titel, jeg gerne vil have brugt (men i første omgang ikke kunne huske fra sidste gang vi havde den):

http://filmz.dk/forum/tagwall/diskuter-videre-her-...
http://beautifulnight.aurovine.com/
Gravatar

#49 Bandalia 11 år siden

Nogen kan ikke forstå at jeg er seriøs, så derfor vil jeg lave en lang beviser på hvorfor at denne film ikke er oscar-værdig og at Heath Ledger ikke den bedste Joker:

#1 [url= scenen[/url] SE PÅ DET KLIP!!! Det ligner noget foran en Greenscreen, produceret af The Asylum

#2 [url= uden make-up[/url] Joker er bare en sindsyg man med sminke på og ikke en mand med en hård baggrund og faldt i en sump af kemikalier.

Vil i se mere?

PS: Jeg elsker Heath Ledger og elskede Brokeback Mountain men har altid følt at folk kun anerkender ham som den bedste Joker på grund af han er død.
Jeg kender intet dårligt, for jeg ved ikke hvad det er...
Gravatar

#50 Ispep 11 år siden

Så er denne tråd ligesom fucket up.

Skriv ny kommentar: