Gravatar

#1 jessup 15 år siden

Jeg vervejer at købe nogle trådløsehøre telefoner til mit TV.

Det er svært at se engelsksprogede film/TV uden undertekster ude på de små timer uden at holde naboerne vågne.

Jeg håber det beskriver mit behov godt nok. Jeg er umiddelbart ikke villig til at betale mere end 500 kr. og gerne mindre. Almindelige høretelefoner vil umiddelbart være for besværligt i forhold til tvets palcering.

Har i nogle gode forslag til høretelefoner?
This is just until June
Gravatar

#2 filmz-Utyske 15 år siden

Min erfaring med trådløse hørebøffer er ikke voldsomt positive og især ikke hvis man napper nogle til en relativ billig pris, hvilket 500 kr. er i den sammenhæng.

Men Sennheiser er jo et mærke der plejer at kunne levere en fornuftig kvalitet, så mit forslag er at lytte til dem i en butik og evt. se om du kan finde dem lidt billigere på detdér Internet.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#3 loki 15 år siden

Trådløse høretelefoner... ak ja.

Jeg brugte Sennheiser HDR 110 i snart 2 år, men til sidst blev de for irriterende og udskiftet med nogle kablet (HD 555 tror jeg). HDR 110 er en gammel model, men selv de nyere versioner har fået svingende anmeldeler og Sennheiser er trods blandt de bedre producenter af WHP.

Jeg ville absolut foretrække trådsløse ørebøffer, men man skal vist helt op i prisklassen for at finde nogen der er "ok".
www.peakoil.dk
Gravatar

#4 Highland Park 15 år siden

Jeg lytter lige med og tillader mig at forstyrre et øjeblik:
Hvad hvis de ikke behøver at være trådløse? Hvilket mærke vil I så anbefale?
De skal bare være gode og have en tilstrækkeligt lang ledning.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#5 filmz-Utyske 15 år siden

#4 -

Hvor lang ledning? Sennheiser har vist 3 meter ledning på deres, hvis jeg ikke husker helt galt.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#6 filmz-jonasgr 15 år siden

Jeg har et par Sennheiser HD595 -dem her

De spiller fantastisk. Men det kommer jo også an på hvor meget man ønsker at betale for dem. Men generelt er Sennheiser ret gode. Ellers skal man have Grado, men de er jo også monsterdyre :)

Og ja 3 meter ledning er vist ikke rent galt.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#7 Highland Park 15 år siden

#5: Det er vist meget passende, den skal bare ikke være kortere. :)

#6: De må godt være lidt billigere, men jeg takker for anbefalingen. Jeg vil da overveje det. :)
Gravatar

#8 Locke 15 år siden

Vedrørende kablede hovedtelefoner kan jeg varmt anbefale Grado. Jeg købte mine SR60 for efterhånden mange år siden. Jeg gik ind i Tapeconnection med mine favorit cd'ere i hånden for at høre et par Sennheiser og gik ud derfra med Grado istedet, da jeg personligt langt bedre kunne lide deres lyd.

På nettet kan du finde SR60i til ca. 600,-

Eneste anke er, at Grado er fuldstændig åbne, så de holder hverken lyd inde eller ude. Dvs. hvis der støjer omkring dig, kan du høre det tydeligt og omvendt vil andre også kunne høre dig (ikke tilfældet hvis du kun vil bruge dem til film om aftenen). Sennheiser er lukkede, så de har ikke dette problem, såvidt jeg kender til dem.
Bud White: The Nite Owl case made you. Do you want to tear all that down?
Ed Exley: With a wrecking ball... You want to help me swing it?
Gravatar

#9 elwood 15 år siden

Har et par Pioneer Souround headphones, min fætter gav mig i føsdags gave for et par år siden købt i Japan, kan ikke huske prisen, men den er vidst ret pebret så vidt jeg husker.

Dem bruger jeg til og se Film, spille PS3 osv. har ikke noget rigtig anlæg pt. så det er en fin erstatning indtil videre.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#10 Highland Park 15 år siden

#8: Tak for anbefalingen men jeg foretrækker klart hovedtelefoner, der lukker al uønsket lyd ude, da jeg bor i en gammel ejendom, hvor væggene er lavet af pap. :/

Skriv ny kommentar: