Jeg skal snart i gang med at lave en film på en halv time og nogen flere minutter. Jeg har lavet en teaser trailer til min film (Jeg har ikke instrueret den). Min film hedder "The Winner Loses". Vi har ikke fundet ud af hvad den skal handle om endnu. Her er link til teaser traileren:
Musikken er fra "Terminator Salvation" teaser trailer og filmen kommer snart. :)
Hvis jeg skal være helt ærlig, så var det en ret tynd trailer. Jeg har også selv prøvet at lave en kortfilm, en ret dårlig en af slagsen når jeg kigger tilbage på den. Det er dog altid sjovt at beskæftige sig med sådanne ting, og endnu sjovere at arbejde på filmen, når alle scenerne er filmet færdige. Held og lykke med projektet ;)
#3 Nej det er så i orden. Det jeg mener er bare, at teaseren måske var unødvendig, og du måske skulle have ventet til du havde fået filmet nogle scener :)
er enig i #4 (som også går under navnet #2 alias database) du skule nok have ventet indtil du fik klip hmm det er ikke for at prale men jeg synes selv jeg er ret god til at klippe fx min james bond/nephew video her
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#1 Hvis jeg skal være ærlig: Lyden er umådelig ringe, og der er ingen klip fra filmen, så det er egentlig bare 18 sekunders almindelig tekst. Få lavet nogle klip, og noget ordentligt lydkvalitet, og den sidder i skabet. :)
#5 Nej, det ville også være dumt at prale med, heh! :)
Ang. musikvalg, så er det en god ide at vælge noget musik som ikke er så super kendt, at man kommer til at tænke på den film, det er lavet til. Da jeg hørte Terminator-temaet så jeg mentale billeder af Arnold og robotter... og det var nok ikke helt den effekt du ønskede ;)
#1 Ericmase 16 år siden
Musikken er fra "Terminator Salvation" teaser trailer og filmen kommer snart. :)
PS: Den vare kun 18 sekunder. :)
#2 database 16 år siden
#3 Ericmase 16 år siden
#4 database 16 år siden
#5 MOVIE1000 16 år siden
#6 Ericmase 16 år siden
#7 filmzkim 16 år siden
Hvis jeg skal være ærlig: Lyden er umådelig ringe, og der er ingen klip fra filmen, så det er egentlig bare 18 sekunders almindelig tekst. Få lavet nogle klip, og noget ordentligt lydkvalitet, og den sidder i skabet. :)
Nej, det ville også være dumt at prale med, heh! :)
#8 MOVIE1000 16 år siden
#9 Ericmase 16 år siden
#10 Michael Andersen 16 år siden