Da jeg anser "The Tempest" for værende Shakespeares definitive mesterværk, har jeg på sin vis set frem til denne film. Taylors "Titus" var ganske hæderlig, og jeg havde derfor skabt en del forhåbninger til denne film.
[url= traileren her[/url].
Ovenstående trailer lokker ligefrem ikke, og det ligner mest af alt et CGI-helvede med klichéfyldt action og komik-udtryk. Peter Greenaway formåede at filmatisere "The Tempest" til én af sine absolut bedste film i 1991, nemlig "Prospero's Books", og jeg håbede på, at Taylor ville formå bare en brøkdel af dette. Men lad os se...
Selvom I tydeligvis ikke har set frem til denne film som jeg har, linker jeg alligevel en pressekonference, hvor Julie Taymor diskuterer "The Tempest".
Selvom I tydeligvis ikke har set frem til denne film som jeg har...
Ja, det kan kun være derfor, ingen andre har skrevet i tråden. ;)
Jeg glæder mig først og fremmest til at høre Goldenthals musik, ikke mindst fordi hans kompositioner til hustruens forrige Shakespeare-fortolkning var fantastiske.
#1 Antlion 14 år siden
[url= traileren her[/url].
Ovenstående trailer lokker ligefrem ikke, og det ligner mest af alt et CGI-helvede med klichéfyldt action og komik-udtryk. Peter Greenaway formåede at filmatisere "The Tempest" til én af sine absolut bedste film i 1991, nemlig "Prospero's Books", og jeg håbede på, at Taylor ville formå bare en brøkdel af dette. Men lad os se...
Er der andre som har set frem til denne film?
#2 Antlion 14 år siden
[url= pressekonferencen her.[/url]
#3 Highland Park 14 år siden
Ja, det kan kun være derfor, ingen andre har skrevet i tråden. ;)
Jeg glæder mig først og fremmest til at høre Goldenthals musik, ikke mindst fordi hans kompositioner til hustruens forrige Shakespeare-fortolkning var fantastiske.