Red Letter Media har lavet en ret fornøjelig video om de tre Transformers-film, hvor de ser alle tre samtidig, på tre forskellige skærme, side om side.
Det giver et ret godt indblik i opbygningen af filmene, på godt og ondt. Jeg kan kun anbefale, at man bruger de små 12 min. på at se videoen, uanset om man kan lide filmene eller ej. :)
Det må have været meget lange timer. Selvpineri er ikke mig, men sjov video. Jeg glæder mig til den nye film med en spilletid på 165 min (JA, den er go' nok). Gode historier fortjener masser af spilletid.
De første par minutter af videoen er meget interessant. Derefter synes jeg nu bare det bliver tre tosser, der synes det er sjovt at gøre grin med film.
Især ham til venstre er da voldsomt irriterende at høre på - en af de typer, jeg helt automatisk får lyst til at spørge "jo jo - men hvad har du fået ud af dit liv?"
Og det ville ikke engang være i forsvar af filmene, som jeg overhovedet ikke bryder mig om.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Især ham til venstre er da voldsomt irriterende at høre på - en af de typer, jeg helt automatisk får lyst til at spørge "jo jo - men hvad har du fået ud af dit liv?"
Wow, det var alligevel en af de mere arrogante udtalelser, jeg har set på Filmz.
#1 Slettet Bruger [1204209260] 10 år siden
Det giver et ret godt indblik i opbygningen af filmene, på godt og ondt. Jeg kan kun anbefale, at man bruger de små 12 min. på at se videoen, uanset om man kan lide filmene eller ej. :)
#2 Ispep 10 år siden
#3 Slettet Bruger [1204209260] 10 år siden
Men så er det jo meget godt, at de har taget det på deres kappe og har pint sig på vores vegne. :D
Jeg er ikke sikker på, at jeg har set treeren, men det er på sin vis også ligemeget, da videoen ikke bliver mindre interessant af den grund. :)
#4 MOVIE1000 10 år siden
#5 HonoDelLoce 10 år siden
Og det ville ikke engang være i forsvar af filmene, som jeg overhovedet ikke bryder mig om.
#6 Slettet Bruger [1204209260] 10 år siden
Wow, det var alligevel en af de mere arrogante udtalelser, jeg har set på Filmz.
#7 Kyllingebenet 10 år siden
Jeg synes at udtalelsen var on point, ham til venstre var mega belastende, især til sidst da han sad og overdrev sit usympatiske latteranfald.
#8 HonoDelLoce 10 år siden
What the hell er der arrogant ved den udtalelse???
#9 Batsy 10 år siden
Ham til højre gav vidst ogs et like "dude stop it", så hellere se Transfomers end at høre på det grin.
Ellers er det meget sjovt hvor meget ligheder de film har timing mæssigt!
#10 Kruse 10 år siden