Death Race klart, Transporter 3 er ræderlig, 1'eren havde nogle fede actioner scener kreative kampe, 2'eren var for grum, især på grund af den kvindelige skurk, jeg bare havde lyst til at ommøblere med en forhammer, fordi hun var så træls og hører på, og hendes attitude.
og 3'eren forsøger at få for mange følelser ind i det, og hel ærligt Robert Knepper Jason Statham, ahh så kan jeg bedre li Robert Knepper Wentworth Miller.
Death Race får du Action, hurtige biler, Eksplosioner, og Ian McShane aka. Al Swearengen + lidt Bourne.
Death Race er den beskidte udgave af Fast and Furious, de bruger stort set næsten samme vinkler til pigerne når de skal præsenteres.
Så stod jeg mellem og sku vælge Transporter 3 og Death Race, blev det Death Race.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
mener ikke at Transporter 3 har haft bio premiere har den?
er også lige faldet for en film mere med Jason Statham den hedder In the name of the king har hørt at den skulle være dårlig men hvad handler den om og er den dårlig hvad synes i?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#1 MOVIE1000 16 år siden
#2 gi-jones 16 år siden
#3 elwood 16 år siden
og 3'eren forsøger at få for mange følelser ind i det, og hel ærligt Robert Knepper Jason Statham, ahh så kan jeg bedre li Robert Knepper Wentworth Miller.
Death Race får du Action, hurtige biler, Eksplosioner, og Ian McShane aka. Al Swearengen + lidt Bourne.
Death Race er den beskidte udgave af Fast and Furious, de bruger stort set næsten samme vinkler til pigerne når de skal præsenteres.
Så stod jeg mellem og sku vælge Transporter 3 og Death Race, blev det Death Race.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4 filmz-Kadann 16 år siden
Jeg har selv smidt penge efter den på blu-ray.
#5 Bohemian 16 år siden
#6 MOVIE1000 16 år siden
mener ikke at Transporter 3 har haft bio premiere har den?
er også lige faldet for en film mere med Jason Statham den hedder In the name of the king
har hørt at den skulle være dårlig men hvad handler den om og er den dårlig hvad synes i?
#7 stoffer 16 år siden
#8 Spanner 16 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem