Jeg er nok også mest en sci-fi man, men også Star Wars fan,har en film med Star trek den år 1991 og en film med star gate, har jeg star trek spil the legacy på min computer, der er god musik i det spil,så man skule tro at det var star wars music i det spil.
jeg tror jeg bliver en kommende trekkie jeg er igang med at se filmene jeg er nået til Star trek X, så jeg mangler kun 2 film også hvis jeg får lyst en gang i år 2010 at begynde på en ny serie så bliver det helt klart star trek, men hvad skal jeg starte med synes i?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Jeg ved godt at mange Trekkies ser det helt store lys i "Khan..", men jeg har den kun i samlingen, fordi den er hylende morsom p.g.a. de to store egoer: Shatner og Montalban, der konkurrerer om hvem der kan overspille mest. :)
Jo, den har da en ok historie, men er godt nok oss' ufrivillig morsom.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
#16 Nej, det sæt skurke der findes i universet er ikke lige mig. Det var det heller ikke i det nye, men der var så mange andre ting, som fungerede i den. Og i den første, kunne jeg godt lide "sidehistorien" om "V-Ger".
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#11 Buzz 15 år siden
#12 chronaden 15 år siden
Skuespillet deri = 3/10 - De fleste hovedpersoner spiller SÅ ringe, især Sisko og Kira
Characters = 2/10 - Eneste character jeg bryder mig om so far, er Quark. Jeg HADER Sisko og hans snothvalp af en søn, og Kira/Odo er ikke meget bedre.
Episoderne indtil videre = 3/10 - Eneste afsnit der var spændende nok til ikke at lulle mig i søvn var overgangen fra S1 til S2.
Heldigvis har jeg hørt at serien bliver bedre fra S3, håber jeg stærkt på.
Alt dette kommer fra en gut som er meget vild med TNG og endda Voyager + samtlige film lavet.
#13 MOVIE1000 15 år siden
#14 chronaden 15 år siden
#15 filmz-Bruce 15 år siden
#16 chronaden 15 år siden
Ikke lide hverken Wrath of Khan eller Voyage Home? :D
#17 filmz-Utyske 15 år siden
Jeg ved godt at mange Trekkies ser det helt store lys i "Khan..", men jeg har den kun i samlingen, fordi den er hylende morsom p.g.a. de to store egoer: Shatner og Montalban, der konkurrerer om hvem der kan overspille mest. :)
Jo, den har da en ok historie, men er godt nok oss' ufrivillig morsom.
#18 filmz-Bruce 15 år siden