Gravatar

#1 davenport 15 år siden

Har egentlig tit undret mig over meget få kommentarer når man omtaler Star Trek her på Filmz. Hvor mange kan melde sig under fanen, og erklære sig med på vognen?
Nu snakker jeg ikke bare dem der lige så den nye i bio, men os der ved noget om universet (i serien) osv.
Hvem er i? ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2 Lord Beef Jerky 15 år siden

Jeg er first and foremost Star Wars fan (af den rigitige trilogi naturligvis), og ville aldrig kalde mig Trekkie, men jeg har da set alle filmene flere gange, og fanger da ligeså et afsnit af de forskellige serier i ny og næ. Har overvejet at begynde at købe det hele (har netop købt den første box med filmene på blu-ray), da jeg synes det er superunderholdende... og så har jeg desuden også boksen med alle tegnefilmene på DVD. Jeg ved dog ikke meget om universet, kun nok til at udtale mig om, hvad der er godt og skidt ved de forskellige film.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#3 dyg 15 år siden

Jeg er vokset op sammen med Jean Luc og James T. Kirk, dog tysktalende versioner af de to herrer, og på trods af det tyske er jeg alligevel blevet stor fan af universet.

Samtlige afsnit af samtlige serier (med undtagelse af TOS) er blevet set flere gange, og næsten alle film er også blevet indtaget - men alligevel vil jeg slet ikke kalde mig Trekkie.

Favorit-serien må vel stadigvæk være TNG. Og så elsker jeg The Voyage Home (selvom gi jones får brækfornemmelser af den).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#4 Nicki52 15 år siden

Har aldrig set Star Trek, men tror jeg kommer til det en dag.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#5 filmz-Utyske 15 år siden

Jeg vil ikke kalde mig selv en Trekkie, men da jeg er stor sci-fi fan, kommer man jo ikke udenom Star Trek.

Jeg tror kun at jeg mangler at se hele DS9, for at have været alle serierne og filmene igennem, inkl. den animerede serie. Jeg ejer dog kun filmene, bortset fra "The Final Frontier", som jeg synes er noget frygteligt bras og så første sæson af Voyager (fordi jeg fandt den ekstremt billigt), men planen er da at anskaffe TOS på BD ved lejlighed og TNG kommer sikkert også hjem på et tidspunkt.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#6 The Insider 15 år siden

Star Trek rules!!

#3, Og så elsker jeg The Voyage Home (selvom gi jones får brækfornemmelser af den).

Sådan!

#5, Jeg tror kun at jeg mangler at se hele DS9, for at have været alle serierne og filmene

Nice, lad høre hvad du synes, når du en dag er færdig. Klart den bedste serie efter min mening :-)
War. War never changes.
Gravatar

#7 elwood 15 år siden

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#8 tiany 15 år siden

Jeg melder mig under fanen - har ikke stor nok viden til at deltage i DM i Star Trek (selvom Insider mente at jeg skulle). Men er vokset op med serierne og ligesom nayze var det på tysk.
Det eneste punkt hvor jeg er bagud er ved Enterprise, hvor jeg ikke har set alle sæsoner.

I kender jo alle til min store kærligehed til First Contact ;)
Valar morghulis
Gravatar

#9 elwood 15 år siden

Er det den med hvalerne ?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#10 tiany 15 år siden

Den med hvalerne er The Voyage Home - en klassiker!

Men det er de vel allesammen :)
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: