Gravatar

#21 elwood 18 år siden

#20 hehe ja, det kan der være noget om, men tror det har noget med målgruppen og gøre, det ikke noget man vil sende i prime time.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#22 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

# 21 Filmfans, som os, er vel også et vigtigt segment :)

Har altid set DR som verdens bedste lokal-tv station, lidt i stil med DK4 da de jo har haft deres public service forpligtelser :o)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#23 elwood 18 år siden

#21 yep men i normal sprog er vi det som nogle kalder Movie Geek's 8-)

Og jeg tror bare at for den almene hr. og fru Danmark så er det for mærkeligt et program.

Kan også være det bare er ren tilfældighed men jeg tviler.
Gravatar

#24 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

# 23 Movie Geek - endnu et godt dansk ord ;) ... mærkeligt ... tjaa det kan man vist sige om mange programmer :o)

"Anyway" ... så er det faktisk lykkedes mig at støve nogle af de film han har vist op via kontakter i bl.a. USA og nej hvor er de sjove på deres helt specielle måde :)

Gravatar

#25 dyg 18 år siden

#24 - En del af filmene kan let skaffes på almindelige shops. Jeg har selv et par stykker af dem købt ved Axelmusic.

@Elwood - Sig endeligt til, hvis du hører om et lignende arrangement i Århus eller omegn igen. Han skal opleves så mange gange som muligt.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#26 elwood 18 år siden

#25 det skal jeg nok, det hvertfald noget han bør gøre ofter fordi han er satme en god fordrags holder.

Han er Filmnørdernes Svar på Jesper Fårekylling med hensyn til hans charisma 8-)

#24 hehe ja vi havde en tråd da Planet X var på sit højdepunkt, hvor vi linkede til steder de ku findes, og jeg har listen over alle de film han viste til hans fordrag, har også skrevet den på filmz her.

Cotton comes to harlem er faktisk en ret underholdene Blacksplotation film.

Men tjek især animations filmene ud såsom frøen flip osv. det er ret sjovt at se hvad man ku slippe afsted med dengang.

Speedy Gonzales musen kan findes også kun fåes på DVD han er forbudt at vise i tv så vidt jeg ved.
Gravatar

#27 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

Starting a new season in just a few minutes :)

Gravatar

#28 elwood 18 år siden

#27 huh ?

Gravatar

#29 Bobby Singer 18 år siden

Så får denne fantastiske tråd lige en saltvands indsprøjtning:

Del 1:

Del 2:

Del 3:

Del4:

Du kan finde mange flere klip fra troldspejlet herinde:
http://youtube.com/user/troldspejlsfan

Hvis i går ind på Gamereactor.dk og går ind på gr tv, så skriv Jakob Stegelmann i søgefeltet og der kan man finde to interviews med Jakob (Gud) Stegelmann, som fortæller lidt om hvordan Troldspejlet startede for mange år tilbage og man får også at se, hvor høj han faktisk er i virkeligheden.

Ps, hvis du skulle være i tvivl, så sidder jeg lige nu i Jakob (Gud) Stegelmanns have, med min bærbar og spion kikkert.

Idjit
Gravatar

#30 elwood 18 år siden

#29 Jeg har mødt Gud så jeg ved hvor høj han er.

Mange år siden = Feb. 1989

8-)

Skriv ny kommentar: