Gravatar

#1 Bobby Singer 18 år siden

Jeg fandt et ret interresant udsendelse af troldspejlet fra midten af 90'erne, som handler om science fiction og monstrer.

Klip 1:

Klip 2:

Klip 3:

Idjit
Gravatar

#2 elwood 18 år siden

Stegelmann er Gud!

Sorry I can't Resist it 8-)

On topic Good find
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3 filmz-Narniabæver 18 år siden

Han er gud!

Stegelmand om tegneseriehunde

Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#4 Bohemian 18 år siden

Fede klip ; ) Stegelmand er cool
Free in serenity.
Gravatar

#5 dyg 18 år siden

Det er blevet nævnt flere gange herinde: Vi vil have Troldspejlet udgivet på DVD (eller BD/HD-DVD). Der er mange gamle afsnit jeg meget gerne ville gense.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#6 filmz-DocDoom 18 år siden

Fedt - så den, da den blev sendt.

Kald mig bare en lille sissy, men jeg havde netop de Jens Lyn tegneserie-album, som Stegelman viser billeder fra, og jeg synes de var SÅ scary, da jeg var 7 år.

Nu kommer det morsomme: Jeg fik min mor til at klippe nogle bestemte fotos ud, som bare var FOR uhyggelige, og så kunne jeg læse dem igen. Tror I jeg fortråd det, da jeg var 12 år og genfandt dem i en kasse? :-)
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#7 MuManden 18 år siden

Ja, det var da et god udsendelse, der fik mig til at tænke på om ikke det er et godt stykke tid siden vi sidst har fået en god Alien vs Human film?
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#8 Bobby Singer 18 år siden

# 2,3,4 og 5

Ja Stegelmann er gud, det er 100 % sikkert og det kunne faktisk være ret fedt hvis de begyndte at udgive udsendelserne på dvd.

Var der forresten nogle af jer som så Troldspejlet, sidste gang det blev vist? Hvor de anmeldte Tomb raider: Anniversary, de havde nemlig fundet et gammelt klip fra Troldspejlet frem, hvor han anmeldte det allerførste Tomb raider spil, det var faktsik ret sjovt at se, hvor langsomt han snakkede dengang i forhold til i dag.

Idjit
Gravatar

#9 filmz-DocDoom 18 år siden

Ritt Bjerregaard taler til gengæld lige så langsomt i dag, som hun gjorde i 70'erne. Måske en måde at få ekstra screentime? :-)
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#10 Bobby Singer 18 år siden

De her må være en ret gammel intro, det må være fra før jeg begyndte at se Troldspejlet, men alligevel ret fedt:

Idjit

Skriv ny kommentar: