Self. så men det da som en sand tilbeder af denne Mand af karakter, og man så revenge of the bricks i en dejlig høj opløsning til allersidst.
Og som en lille sej ting efter filmen vidste man lige hvor simplt troldspejlet studiet er bygget op, et styk europa Palle og en stol, plus en blue screen, mere skal der ikke til, og så self. The Man Him self Jacob Stegelman
damm troldspejlet er sku det bedste program dr1 har haft og har.
Jacob Stegelman er det tætteste på gud, hvis ikke han egentlig er det.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg kunne godt li Stegelman i gamle dage. Men jo ældre man bliver og jo mere man kender til spil og film selv, jo mere latterligt bliver han at høre på. Han aner absolut intet om de spil han anmelder selv om han har været i branchen i gud ved hvor lang tid. Og sådan er det ofte også med spillene.
Jeg ser det hver gang jeg husker det, men det er mere ynkeligt end informerende efterhånden.
#13 jeg har heller aldrig set det for anmeldelsernes skyld, men for programmet som en helhed, som jeg stadig synes er godt, i øvrigt spiller han ike spillene selv, de har en masse unge tester til den del.
uanset om anmeldelserne er gode eller ej, har Stegelman en stor virkning på hans seer, jeg ved ikke hel hvo'en det skal forklares men der er noget rolig og hygligt over hans stemme og ham selv som person. lidt ligesom med Ole michelsen fra bogart.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Stegelman er sku' god nok :) Manden har mit drømmejob - tror jeg nok, kender jo ikke lønnen - men tænk at få penge for at se film, teste spil, læse tegneserier og bøger :) Min fætter som er spil freak siger godt nok også, at han ikke har en dyt forstand på spil. Og kan man ikke li' spoilers, så skal man ikke se Troldspejlet... Men anyways, jeg nyder stadig at se Troldspejlet :)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Jeg må sige at jeg har det som #14 har, Stegelman har været der altid, og det samme har troldspejlet.. jeg har sgu altdi nydt at sidde og se ha, teste og fortælle om alle de nye spil, film osv.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Jeg har skam også været trofast seer lige siden den spæde begyndelse, hvor startgrafikken var lavet på Amiga 500. Den dag i dag (pushing 30 - phew) følger jeg troligt med uge efter uge. Og HVER eneste år hidser jeg mig op over hans urimeligt lange ferier!!!
If there was a god then why is my arse the perfect height for kicking?
Jeg kan huske et afsnit engang, hvor der var fokus på rollespil.. der var et rollespil til C64, man kunne ikke gemme deri, så spillet skulle køre hele tiden.. et par uger eller sådan noget :) De havde også Dragon Lair med dengang.. uha det var altså sager :) og en masse brætspil med D&d, ikke at jeg spiller den slags.. men det sidder bare fast i hovedet på mig.. det er nok en 14 år siden det var der.. Holder Stegelman/Troldspejlet egentlig ikke snart 20års jubillæum?
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
februar 1989 startede troldspejlet, så det er 16 år siden hvis jeg regner rigtig, så der er lige 4 år endnu. men jeg er satme klar på at tage en kage med om 4 år, og så stå foran Dr1 bygningen og nynne Themaet fra Gremlins, som jo er troldspejlets Theme for at hylde programmet og manden bag hehe.
Et af mine bedste afsnit var dengang Sam and Max hit the road blev anmeldt, da var Lucas arts stadig de største og bedste indefor adventure genren.
Og første gang jeg lavede en animation var tror det var deluxe paint til amiga, troldspejlet havde en instruktion med en rød bold man kunne få til at hoppe, men det er lang tid siden så det kan være jeg husker programmet forkert de brugte.
så 4 år endnu så skal der eddermadme også holdes en fest hehe.
#11 DarkLight 20 år siden
#12 elwood 20 år siden
Og som en lille sej ting efter filmen vidste man lige hvor simplt troldspejlet studiet er bygget op, et styk europa Palle og en stol, plus en blue screen, mere skal der ikke til, og så self. The Man Him self Jacob Stegelman
damm troldspejlet er sku det bedste program dr1 har haft og har.
Jacob Stegelman er det tætteste på gud, hvis ikke han egentlig er det.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13 Slettet Bruger [4111284993] 20 år siden
Jeg ser det hver gang jeg husker det, men det er mere ynkeligt end informerende efterhånden.
#14 elwood 20 år siden
uanset om anmeldelserne er gode eller ej, har Stegelman en stor virkning på hans seer, jeg ved ikke hel hvo'en det skal forklares men der er noget rolig og hygligt over hans stemme og ham selv som person. lidt ligesom med Ole michelsen fra bogart.
#15 wiseguy 20 år siden
Min fætter som er spil freak siger godt nok også, at han ikke har en dyt forstand på spil. Og kan man ikke li' spoilers, så skal man ikke se Troldspejlet...
Men anyways, jeg nyder stadig at se Troldspejlet :)
#16 filmz-herskegut 20 år siden
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#17 Captain Vallo 20 år siden
Og HVER eneste år hidser jeg mig op over hans urimeligt lange ferier!!!
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#18 filmz-herskegut 20 år siden
De havde også Dragon Lair med dengang.. uha det var altså sager :) og en masse brætspil med D&d, ikke at jeg spiller den slags.. men det sidder bare fast i hovedet på mig.. det er nok en 14 år siden det var der..
Holder Stegelman/Troldspejlet egentlig ikke snart 20års jubillæum?
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#19 elwood 20 år siden
Et af mine bedste afsnit var dengang Sam and Max hit the road blev anmeldt, da var Lucas arts stadig de største og bedste indefor adventure genren.
Og første gang jeg lavede en animation var tror det var deluxe paint til amiga, troldspejlet havde en instruktion med en rød bold man kunne få til at hoppe, men det er lang tid siden så det kan være jeg husker programmet forkert de brugte.
så 4 år endnu så skal der eddermadme også holdes en fest hehe.
#20 Slettet Bruger [4111284993] 20 år siden