Vil lige informere om, at Troldspejlet idag sender en Star Wars Special. DR1 kl. 17.30. Til folk som er lidt bange for spoilere, skal der nok lyde en advarsel. :D
Jeg tror, at jeg optager det og gemmer det til efter premieren. Nu har jeg gået og kæmpet en fortvivlet kamp for at undgå at se så meget som et billede fra Episode III. -Okay, indrømmet; jeg så den første trailer =o) Men Stegelman skal ikke komme og lokke mig i uføre med sit Troldspejl Special... ikke når jeg er så tæt på målet! =oP
If there was a god then why is my arse the perfect height for kicking?
Jakob Stegelmann & Co. laver normalt nogen gode programmer, men jeg fatter stadig ikke, hvorfor han ALTID skal vise de sidste par scener i de film der anmeldes, og i øvrigt fortælle de dele af slutningen, der ikke fremgår af klippene.
Mit blodtryk kan ikke længere klare at jeg ser Troldspejlet, jeg kan blive så arrig over ovenstående, ligesom deres dækning af spil etc. efterhånden er helt ude i hampen.
SE NU, mit blodtryk er steget allerede ved TANKEN om hvad han viser i dag !!!!
#1 filmz-Mifan 20 år siden
Til folk som er lidt bange for spoilere, skal der nok lyde en advarsel. :D
#2 davenport 20 år siden
#3 filmz-mader 20 år siden
#4 JannikAnd 20 år siden
Kig under "Barracuda".
#5 Captain Vallo 20 år siden
Nu har jeg gået og kæmpet en fortvivlet kamp for at undgå at se så meget som et billede fra Episode III. -Okay, indrømmet; jeg så den første trailer =o)
Men Stegelman skal ikke komme og lokke mig i uføre med sit Troldspejl Special... ikke når jeg er så tæt på målet!
=oP
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#6 JannikAnd 20 år siden
Overvejer lidt det samme. Idioten har det med at afsløre slutningen. Nogen der kan huske "Pocahontas"?
#7 myggen 20 år siden
Mit blodtryk kan ikke længere klare at jeg ser Troldspejlet, jeg kan blive så arrig over ovenstående, ligesom deres dækning af spil etc. efterhånden er helt ude i hampen.
SE NU, mit blodtryk er steget allerede ved TANKEN om hvad han viser i dag !!!!
#8 filmz-Business Monkey 20 år siden
http://www.zentropa.dk/videohilsen/
#9 filmz-sanjo 20 år siden
Who cares, man skal jo nok i biffen om et par dage ;)
#10 filmz-herskegut 20 år siden
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.