Gravatar

#1 Lady Arwen 21 år siden

Troy vs. Gladiator hvilken af filmene synes i er bedst????

Jeg synes Troy kan godt lide historien og den er ikke langtrukken som jeg synes Gladiator er!!!

Mit valg er Troy

Hvad med jer???? :-)
Doctor Who <3
Gravatar

#2 wiseguy 21 år siden

De er begge kanon flotte film, næsten lige gode... Jeg tror nu at Gladiator er min favorit, måske fordi jeg har set den 7-8 gange!!! Til gengæld synes jeg, at Gladiators slutning er lidt kvalm. Der kan jeg bedre lide den måde Troja slutter på. Hos mig er vinderen: Gladiator, men kun med en mule og først efter at have set målfotos...
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#3 filt 21 år siden

Klart Gladiator. Bryder mig ikke om Troy.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#4 bobber 21 år siden

Jeg må sige Troy, men det er muligvis kun fordi jeg så den i går hvor det er længe siden at jeg sidst så Gladiator. Men begge er smukke storfilm, så det er svært. Som #2 siger så må der målfoto til.
-
Don't Panic
Gravatar

#5 The Duck 21 år siden

Tja, der er ikke den store forskel, måske er Troys kampscener lidt bedre, men Gladiator har nogle KILLAH quotes som bla.

"We who are about to die salute you"
Eller
"Stay with me, hold the line, and should you wake to find yourself surrounded by green pastures and blue skies, then fear not for you are already dead and you are in Elysium"
og selvfølig ham Germaneren der står og råber noget i stil med "hid rock de puit"
ikke at forglemme
"What We Do In Life Echoes In Eternity."

synes det er visa versa.

Brad Pitt spiller selvfølgelig altid fantastisk og Erik Banna trækker også op, men Russell Crowe spiller også godt
Gravatar

#6 Morbid 21 år siden

Har ikke set Troy, men brød mig ikke meget om Gladiator.
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#7 gi-jones 21 år siden

#5: Hvad med: "Before this is over I will look down upon your corpse and smile" ???

Jeg går ikke ind for den slags sammenligninger. De har ikke noget med hinanden at gøre, og begge er gode film på hver sin måde.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#8 filmz-nemesis 21 år siden

Det er næsten ikke til at sige, da de hver har deres stærke sider.
Synes Troy er en meget vellykket film, og meget flot lavet med en røvfuld af gode skuespillere/skuespillerpræsentationer, og meget mere.

Gladiator har en god historie, med nogle fede kampscener og så er den fra en mand ved navn Ridley Scoot, og meget mere.

Jeg kan ikke vælge en af dem. Så er det jo godt man ikke skal nøjes.
Gravatar

#9 HeavyClaus 21 år siden

Gladiator uden tvivl

Følte ikke rigtigt noget da jeg så Troy ud over den var godt lavet osv.
Det gjorde jeg med Gladiator ;)
Gravatar

#10 chronaden 21 år siden

de er begge meget gode imo, men hælder lidt mere til gladiator
http://www.lebowski.dk/film.html

Skriv ny kommentar: