#8 hehe nu er det lige før jeg vil købe et analogt fordi hvis folk har en så lam tankegang overfor det analog bare fordi digitalt er nemt sååå... gider jeg sku ikke bruge det...
Men øh, taktak eller noget for hjælpen
........................................ "If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
Nu har jeg kigget lidt på Canon's MV600 digitale kamera... nogen der ved noget om det? Det virker umiddelbart også ret godt, og de fleste reviews jeg læste på amazon var positive...
........................................ "If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
#11 El vez 22 år siden
#12 filmz-cko 22 år siden
hehe nu er det lige før jeg vil købe et analogt fordi hvis folk har en så lam tankegang overfor det analog bare fordi digitalt er nemt sååå... gider jeg sku ikke bruge det...
Men øh, taktak eller noget for hjælpen
"If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
#13 filmz-cko 22 år siden
"If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
#14 El Capitan 22 år siden
Nåh ja det ved jeg jo heller ikke noget om.... JEG LEVER DA BARE AF DET..!!
#15 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#16 filmz-cko 22 år siden
(begrundelser er rare når jeg gerne vil lave en god beslutning)
og ellers så lyt til #15
#17 Patriarch 22 år siden
#18 El Capitan 22 år siden
#19 Patriarch 22 år siden
#20 El Capitan 22 år siden