Jeg var lige nede i byen da jeg spankulerede forbi Fona og så at de havde et sharp 32" widescreen tv til 6000kr. Jeg ved at Sony´s og Philips modeller koster 14-20000kr til sammmenligning. Jeg kender ikke så meget til sharp, men jeg håber jeg at i gør. :=) Jeg håber at i kan forklare mig om de foromtalte sony og philips tv er pris forskellen værd. Design mæssigt var de også næsten identiske. Især når man tager i betragtning at plasma tv kommer ned i et rimeligt prisleje inden for de næste par år.
Man kan ikke helt sammenligne dem. Det er trods alt et TV til 6000kr. kontra et til ca. det dobbelte. Det ville vaere som at sammebligne en Opel med en BMW - kunne det betale sig at betale prisforskellen? Det kommer an paa hvad man forventer at produktet.
Hvis man har pengene, saa vil jeg til enhver tid mene at Sony Wega vil vaere at foretraekke - i hvert fald frem for Sharp og Philips. Jeg ville nok vaelge enten en KV-32HV600 eller en KV-32HS500 (begge 32").
Nu ved jeg ikke lige hvad det er for et TV du har set. Men hvis det er Sharps 32U-Fxxx-serie, saa skulle de vaere ok, ikke Sony Wega, men ok :) Hvis det er deres 32U-Sxxx-serie, saa kan de ikke maale sig med Wega. Det er heller ikke Flatscreen.
Det er bliver vist ikke aktuelt at koebe plasma det naeste stykke tid. Nu ved jeg ikke lige hvordan de helt nye plasmaskaerne er, men de gamle holdt vist ikke saa laenge. Det var noget med at cellerne doede ud. Saa lav levetid + mange penge = daarlig investering :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
well self. kan man ikke sammenligne en BMW med en opel, men man kan jo altid diskutere om det er den store pris forskel værd eller om man ikke i virkeligheden ikke får mere bil for pengene ved at købe en opel.
Du faar flere features, bedre lyd (hvis du ikke bruger anlaeg), bedre billede og laekkert design hvis du vaelger at koebe Sony Wega. Du har saa ogsaa betalt en del mere - om du saa har brug for de ting er noget du skal afgoere.
Men Thompson laver oxo nogle fede TV, og Samsung og LG er ogsaa vaerd at holde oeje med - ikke bilka-modellerne - men de dyre modeller mellem 10-20.000 kr.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
#1 inflector 23 år siden
Især når man tager i betragtning at plasma tv kommer ned i et rimeligt prisleje inden for de næste par år.
Meld tilbage, på forhånd tak.
#2 filmz-vassago 23 år siden
Hvis man har pengene, saa vil jeg til enhver tid mene at Sony Wega vil vaere at foretraekke - i hvert fald frem for Sharp og Philips. Jeg ville nok vaelge enten en KV-32HV600 eller en KV-32HS500 (begge 32").
Nu ved jeg ikke lige hvad det er for et TV du har set. Men hvis det er Sharps 32U-Fxxx-serie, saa skulle de vaere ok, ikke Sony Wega, men ok :)
Hvis det er deres 32U-Sxxx-serie, saa kan de ikke maale sig med Wega. Det er heller ikke Flatscreen.
Det er bliver vist ikke aktuelt at koebe plasma det naeste stykke tid. Nu ved jeg ikke lige hvordan de helt nye plasmaskaerne er, men de gamle holdt vist ikke saa laenge. Det var noget med at cellerne doede ud.
Saa lav levetid + mange penge = daarlig investering :)
#3 inflector 23 år siden
#4 filmz-vassago 23 år siden
Men Thompson laver oxo nogle fede TV, og Samsung og LG er ogsaa vaerd at holde oeje med - ikke bilka-modellerne - men de dyre modeller mellem 10-20.000 kr.
#5 Skobbolop 23 år siden
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"