Er der nogen der har fulgt med i denne nye serie, som kører på TV 2 og er nået til afsnit 3? (som er ret godt og som genudsendes i aften kl. 01.35).
I serien spiller Patricia Arquette et 'medium' - en synsk kvinde - som arbejder for staten med at opklare mord. De første par afsnit har effektivt skruet nogle originale historier sammen, og får mig til at tænke lidt på første sæson af "X-Files".
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
har fulgt med, og kan faktisk rigtig godt lide den. det skal siges den ikke er en WAUUUUUV oplevelse, men det er god chill. En standart serie med nogle gode historier, og en smule uhygge.
Syntes de bruger alt for meget tid på, at skildre forholdet imellem Arquette og hendes familie, i afsnittende og at der derfor går en hel del af intensiteten mht. mordgåderne tabt på gulvet på den bekostning.
Syntes det første afsnit var pænt skuffende. Det var som om man aldrig helt blev grebet af historien og det hele virkede lidt for forceret. Jeg sad med en fornemmelse af, at folkene bag "Medium" havde lidt for travlt generelt over hele linien.
Det er dog blevet væsenligt bedre med afsnit 2 og især afsnit 3, som nok har været det klammeste og bedste indtil videre. Nu virker det som om, at man har ramt ånden fra "Millennium" spændingsmæssigt, dog stadigvæk uden, at være oppe på dens niveau.
Så er der lige introen - den er godt nok kikset. Ok, ide med de forskellige farver der mixes, men det ser sgu ærlig talt ikke særlig proffesionelt ud. Ligner noget fra en dårlig Hallmark produktion. En intro til sådan en type serie, skal være creepy at se på, hvilket den nuværende slet ikke er.
Patricia Arquette er pænt lækker at se på. Hende har jeg har altid syntes var seværdig. Hun er klart en stor grund til, at jeg forsat hænger på. Resten af castet gør det også ganske glimrende, så her er ikke noget at indvende.
Så startede skidt, men det ser ud til at der blir bedre!
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
#1 chandler75 19 år siden
I serien spiller Patricia Arquette et 'medium' - en synsk kvinde - som arbejder for staten med at opklare mord. De første par afsnit har effektivt skruet nogle originale historier sammen, og får mig til at tænke lidt på første sæson af "X-Files".
#2 19 år siden
"Il messengare non importante" (budbringeren er underordnet - Stigmata)
Men nej, jeg har ikke set serien (jeg ser ikke serier).
#3 stefsims 19 år siden
Den er ihvertfald bedre end Ghost Whisperer med den yndige Jennifer Love Hewitt.
Man kan allerede købe Medium første sæson.
#4 rubberdub 19 år siden
#5 dyg 19 år siden
#6 NightHawk 19 år siden
Syntes det første afsnit var pænt skuffende. Det var som om man aldrig helt blev grebet af historien og det hele virkede lidt for forceret. Jeg sad med en fornemmelse af, at folkene bag "Medium" havde lidt for travlt generelt over hele linien.
Det er dog blevet væsenligt bedre med afsnit 2 og især afsnit 3, som nok har været det klammeste og bedste indtil videre. Nu virker det som om, at man har ramt ånden fra "Millennium" spændingsmæssigt, dog stadigvæk uden, at være oppe på dens niveau.
Så er der lige introen - den er godt nok kikset. Ok, ide med de forskellige farver der mixes, men det ser sgu ærlig talt ikke særlig proffesionelt ud. Ligner noget fra en dårlig Hallmark produktion. En intro til sådan en type serie, skal være creepy at se på, hvilket den nuværende slet ikke er.
Patricia Arquette er pænt lækker at se på. Hende har jeg har altid syntes var seværdig. Hun er klart en stor grund til, at jeg forsat hænger på. Resten af castet gør det også ganske glimrende, så her er ikke noget at indvende.
Så startede skidt, men det ser ud til at der blir bedre!
#7 filmz-grev_michal 19 år siden