Gravatar

#11 filmz-vassago 19 år siden

"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#12 Guts 19 år siden

Er der nogle der kender den serie der hedder: Over There??
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#13 filmz-Loft 19 år siden

C.S.I. - God krimiunderholdning med interessante historier og efterforskninger. Overraskende måder de løser sagerne på; det kommer ofte helt bag på en.
Curb Your Enthusiasm - Kan du lide Klovn, vil du elske Curb Your Enthusiasm. På kulturforsiden i Politiken kunne man engang læse, at de mente Klovn var et rip-off af denne sjove serie med Seinfeld skaberen Larry David i hovedrollen som personen, der har alt, men som alligevel roder sig ud i noget.
Crank Yankers - Showet hvor holdet bag The Man Show laver telefonfis. Underholdende nok, og burde kunne findes på Axelmusic til en billig mønt.
Everybody Loves Raymond - Nogle kalder den, den sidste store sitcom. Fremragende karakterer, der blev skabt i serien. Man lærte virkelig at elske eller hade dem som årene gik.
Lost – Rigtig fedt skrevet. Jeg troede selv den ville blive kedelig efter nogle og 20 afsnit, men eftersom der hele tiden dukker nye ting og elementer op på øen, er serien i hvert fald ikke blevet trættende indtil videre. Lidt tung til tider dog med alle de flashbacks der kører om de strandedes tid før øen.
Man Show - Priser for bedste show vandt det aldrig, men er man en mand, der elsker øl, piger, aber og drengerøvshumor, er The Man Show en rigtig god løsning til de kedelige aftener.
My Name is Earl - Det kommer an på personens stil. Rimelig "sød" historie om en mand, der vil gøre alt det slemme han har gjort i livet godt igen. Har sine sjove aspekter men ikke en lårklasker.
Playmakers - Historien om et fiktivt professionelt football hold. Serien blev lukket efter 11 afsnit af ESPN efter pres fra NFL, fordi de mener serien går for tæt på.
Seinfeld - Kongen af situationskomedien. Hvordan de fandt på disse banale og ret skøre historier er for mig et vidunder. Er du først blevet hooked på den serie, lever du for at se hvad Kramer finder på næste gang.
Taken - En fortælling på 10 afsnit om en gruppe mennesker hvis liv eller familiers liv er berørt af aliens, der henter dem.
X-Files - Spænding hele vejen igennem. Jeg er selv mest til de mere uhyggelige episoder frem for Alien-mythologien, men det er en smagssag.
Gravatar

#14 vapor 19 år siden

Helt enig med #2.
Battlestar Galactica er det bedste på TV siden Band of Brothers.
Gravatar

#15 chandler75 19 år siden

# 12 Jeg går ud fra at du mener [url=forum/item/17414/]denne[/url] serie?

Den sendes på dansk tv. Jeg så første afsnit og det var ikke noget at råbe hurra fra. Meget jævnt.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#16 filmz-Loft 19 år siden

#15 - Hvor sendes den?
Gravatar

#17 akerman 19 år siden

Rome

.......
Gravatar

#18 Bates 19 år siden

Oz.
En serie om livet i et fængsel. Hardcore typer og MASSER af vold, drab, totur osv. En virkelig gennemført fed serie. Jeg er helt tosset med den :)

Læs mere:
http://www.hbo.com/oz/

Sopranos.
Gangster Gangster!

Læs mere:
http://www.hbo.com/sopranos

Six Feet Under.
http://www.hbo.com/sixfeetunder/
Gravatar

#19 Guts 19 år siden

Okay cool...
Skal klart tjekke mange af de her serier ud.

#17: Rome?? Hva handler den om? Har lige læst en bog der hedder Emperor:Gates of Rome (en bog-serie på 4 bind - hedder på dansk Cæsar). Det er en virkelig fed bog serie om Cæsar og hans liv fra fødsel til død. Hvis serien kunne minde om bogen er jeg klart frisk..! Handler Rome om Cæsar? Eller er det mere Gladiator stilen?

#18: Har set dem alle. det er også fede serier.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"

Skriv ny kommentar: