Jeg sidder i et dilemma og kunne godt tænke mig vejledning. Jeg synes efterhånden at (bl.a) USA 'spytter' den ene serie ud efter den anden. Der vil, som altid, være nogle rådne af slagsen imellem. Har netop set Prison Break, hvilket jeg synes er en super super fed serie. Den har det hele...fedt plot, fede twists og coole skuespiller præstationer. Følger også med i 24 timer (4. sæson) på TV2 og har lige færdiggjort sæson 5, hvilken også er fed. Ved godt at det er i lidt den forkerte rækkefølge....men anyways! Sidder med Lost 1. og 2. sæson og har hørt meget delte meninger omkring den. Skal selvfølgelig se den. Har hørt (især herinde) at Deadwood skulle være en fed serie at bruge sin tid på. Og nu, endelig, kommer mit spørgsmål: Hvilke(n) serie(r) vil I anbefale man skal følge med i/anskaffe sig?? Og hvorfor?
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Du siger du skal til at se "Lost". God ide, for den serie er utrolig god. Jeg har ikke kanal 5, så har ikke fået set 2. sæson endnu, men 1. sæson er utrolig god!
#2: klart...den lyder værd at tjekke ud. #3: Er midt i 1.sæson og den virker pænt spændende. Så den skal klart ses færdig. #4: Jeg var ikke så glad for Serenity, så jeg tror jeg holder mig fra Firefly (medmindre det er en helt anden type). Deadwood er jeg frisk på, Desperate har jeg set et par afsnit af, men den siger mig ikke noget, Scrubs er altid grineren, ser nogle afsnit hist og her, har både set Sopranos og BoB.
Men jeg kunne også tænke mig forklaringer på hvorfor I mener de nævnte serier er fede og værd at bruge tid på.
#5 må indrømme at Seinfeld aldrig rigtig har sagt mig noget. Min omgangskreds synes jeg underlig. men what the fuck...! Coupling kender jeg ikke. Hva er der fedt ved den?
#6: var stor x-files fan i '90'erne og har set de fleste sæsoner. Kender ikke Carnivale. og igen spørger jeg: hva er der fedt ved den? Har læst kort om den inde på axel.
#1 Guts 19 år siden
Jeg synes efterhånden at (bl.a) USA 'spytter' den ene serie ud efter den anden.
Der vil, som altid, være nogle rådne af slagsen imellem. Har netop set Prison Break, hvilket jeg synes er en super super fed serie. Den har det hele...fedt plot, fede twists og coole skuespiller præstationer. Følger også med i 24 timer (4. sæson) på TV2 og har lige færdiggjort sæson 5, hvilken også er fed. Ved godt at det er i lidt den forkerte rækkefølge....men anyways! Sidder med Lost 1. og 2. sæson og har hørt meget delte meninger omkring den. Skal selvfølgelig se den. Har hørt (især herinde) at Deadwood skulle være en fed serie at bruge sin tid på.
Og nu, endelig, kommer mit spørgsmål:
Hvilke(n) serie(r) vil I anbefale man skal følge med i/anskaffe sig?? Og hvorfor?
#2 El vez 19 år siden
Gå efter R1. Denne udgivelse af sæson 1 inkluderer den indledende mini-serie og masser ekstramateriale:
http://www.axelmusic.dk/productDetails/02519279282...
Kun halvdelen af sæson 2 er endnu udgivet på dvd (Den hedder S. 2.0). resten (S. 2.5)dukker nok op til sommer.
#3 Slettet Bruger [1324957012] 19 år siden
#4 filmz-Kadann 19 år siden
Deadwood, som du selv nævner
Desperate Housewives er faktisk også meget underholdende
Scrubs
Sopranos
Band of Brothers
Bare for at nævne et par stykker.. De fleste af disse serier, med undtagelse af Sopranos, kan fås til meget rimlige priser.
#5 El vez 19 år siden
#6 filmz-sanjo 19 år siden
#7 Guts 19 år siden
#3: Er midt i 1.sæson og den virker pænt spændende. Så den skal klart ses færdig.
#4: Jeg var ikke så glad for Serenity, så jeg tror jeg holder mig fra Firefly (medmindre det er en helt anden type). Deadwood er jeg frisk på, Desperate har jeg set et par afsnit af, men den siger mig ikke noget, Scrubs er altid grineren, ser nogle afsnit hist og her, har både set Sopranos og BoB.
Men jeg kunne også tænke mig forklaringer på hvorfor I mener de nævnte serier er fede og værd at bruge tid på.
#8 Guts 19 år siden
#6: var stor x-files fan i '90'erne og har set de fleste sæsoner. Kender ikke Carnivale. og igen spørger jeg: hva er der fedt ved den? Har læst kort om den inde på axel.
#9 filmz-saku 19 år siden
Lexx 1.2 Supernova
Lexx 1.3 Eating Pattern
Lexx 1.4 Giga Shadow
det er en mini serie og afsnittene er af filmlængde
der er efterfølgende lavet en tv serie som jeg ikke har set, men mini serien er virkelig god sci-fi
#10 El vez 19 år siden