Gravatar

#21 filmz-saku 17 år siden

Lexx: The Dark Zone er en miniserie jeg gerne vil have, men jeg kan faktisk ikke lige finde den i nogen af de normale online butikker.

er der andre end mig der har set den?
Gravatar

#22 El vez 17 år siden

#18 Jeg tror blot du får en bonus disk med oven i hatten, med forskellige smagsprøver fra HBO.

BoB er fantastisk - køb!
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#23 Confused101 17 år siden

Weeds (sæson 1 står til 99 kr. hos CD-ON lige for tiden)

Handler om en amerikansk forstandsenke, hvis levebrød er at sælge hash.
Gravatar

#24 sluppermand 17 år siden

"Studio 60 on the Sunset Strip" er også fantastisk. Serien blev droppet efter første sæson, hvilket er sindssygt ærgeligt da der er tale en virkelig kvalitetsserie.
I don't love you, but you are the only women for whom I have no contempt.
Gravatar

#25 JannikAnd 17 år siden

Ingen der ser den britiske satire "Mighty Boosh"? Hmm...

Af de mere klassiske skal mini-serierne "Berlin Alexanderplatz" og "Dekalog" nævnes.
Gravatar

#26 Kruse 17 år siden

Dexter
Lost
Scrubs
Californication

Alle fantastiske serier, som man simpelt hen bliver nødt til at se!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#27 Benway 17 år siden

Så vil jeg også nævne min all-time yndlingsserie. BBCs fantastiske "The Singing Detective" med en fabelagtigt Michael Gambon i hovedrolle (ikke den eftersigende ret ringe filmatiseringen med Downey Jr).
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#28 Bobby Singer 17 år siden

Jeg vil helt klart anbefale:

Supernatural - Virkelig fed serie, som er en slags road movie blandet sammen med lidt gys og komik. Soundtracket til serien er også helt fantastisk med bands som AC/DC, Blue Oyster Cult, Rolling Stones, Spinal Tap og Cheap Trick er der sku ikke rigtig noget at klage over. KØB DEN!

Deadwood - FUCKING GOD SERIE!

Futurama - Sammen med "The Simpsons", synes jeg at "Futurama" er en af de bedste komedie serier der overhovedet findes.

The Simpsons - Mange siger at kvaliteten af serien er dalet voldsomt de sidste 9 til 10 år, det skal jeg ikke kunne udtale mig om, eftersom jeg først begyndte at se "The Simpsons" for 2-3 år siden på dvd. Men fra 4 til 8 sæson er det virkelig klasse underholdning, som er længder bedre end "Family Guy", hvis du spørger mig.

Dexter - Jeg er næsten kun lige begyndt at se "Dexter", men indtil videre lover det rigtig godt. Det er en lidt speciel serie, som er svær at beskrive, for den skal nemlig opleves på egen hånd. Men det er både en spændende krimi og en til tider også ret sjov serie ,det skal dog lige siges, at humoren er kulsort, med en noget atypisk hovedperson.
Idjit
Gravatar

#29 Lady Arwen 17 år siden

Hvad med Inspector Morse og Midsomer Murders(Barnaby) fede serier hvis man er til krimi...
Doctor Who <3
Gravatar

#30 elwood 17 år siden

Jeg må sige jeg er faldet ret meget for serien Detektiv Monk, jeg har ikke set den fra start af desværre, så jeg ved ik hel hvad ide'en er, blot at Ham Monk ik er hel normal 8-)

Men jeg underholdes meget af den.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: