Gravatar

#21 Spanner 15 år siden

Lord Beef Jerky (20) skrev:
Jeg er enig med #19. Six Feet Under er uden tvivl den serie du skal have fat i, hvis du er glad for drama tilsat sort humor. Du vil elske den.

Desværre synes jeg, at den sorte humor gik totalt fløjten efter de første 2-3 sæsoner. Derefter var det bare sort og deprimerende med slutsekvensen i sidste afsnit som et mindeværdigt lyspunkt.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#22 MOVIE1000 15 år siden

Stargate SG-1
Lost
Heroes (jeg prøver snart at købe 3 sæson, de 2 første fangede mig ikke sådan rigtig)
Simpson :)
Fresh prince of bel air
Blackadder
Prison Break
Sopranos
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#23 Spanner 15 år siden

MOVIE1000 (22) skrev:
Heroes (jeg prøver snart at købe 3 sæson, de 2 første fangede mig ikke sådan rigtig)

Hvis de to første ikke fangede dig, hvorfor anbefaler du den så?

Sæson tre stod jeg totalt af på, så du skal nok ikke regne med at det bliver vildt godt.

Men +1 til Blackadder sæson 2+3+4
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#24 Memnoch 15 år siden

Den hidtil bedste serie jeg har set er og bliver Death Note det er en Japansk Anime serie. Denne serie er intet mindre end en geni streg, intet sød suppe børne program med talene dyr, her taler vi om gennem tænkt underholdning fra start til slut. Giver den 10/10.
Gravatar

#25 MOVIE1000 15 år siden

#23 jeg havde glemt trådns overskrift jeg skrev bare lige dem jeg havde og Heroes har jeg fordi der er ofret en del penge på det så jeg tror jeg starter på en frisk med serien i det nye år
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#26 Kruse 15 år siden

#24: Jeg anser det godt nok ikke som den bedste serie som jeg har set, men det er uden tvivl den bedste anime jeg nogensinde har set. Fantastisk underholdning, god spænding og intelligent plot og karakterer.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: