Gravatar

#21 rockysds 16 år siden

"Ned and Stacey" med Thomas Haden Church og Debra Messing kunne jeg godt tænke mig at få udgivet. Nok mest, fordi der er nogle få afsnit skrevet af Charlie Kaufman og Church er altid seværdig. Det er vist nok kun 1. sæson, der er udgivet i USA.

There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#22 MOVIE1000 16 år siden

#15 jeg snakker om den helt nye ikke den gamle
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#23 filmz-Esquire 16 år siden

Her er mine bud

Married with Children
Stargate Atlantis (Ud fra hvad jeg kan finde på Laserdisken så er der kun svenske udgaver)
Fresh Prince of Bel-Air.
Spin City
Reaper
Third Watch (aftenvagten)

Har ikke tjekket om de er på vej. Hvis de er det så se bort fra dem =)
If you want to lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd
Gravatar

#24 Horrormaster 16 år siden

Helt Klart "Freddy's Nightmare's" vil virkelig gerne have den serie, ahr kun set afsnit 1 på youtube
FREDDY FOREVER!!!
Gravatar

#25 filmz-Esquire 16 år siden

Lige en tilføjelse på den animerede del (alle med dk tale selvfølgelig ;))

Darkwing Duck
Talespin (Luftens Helte)
Fedtmule og Søn (serien)
If you want to lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd
Gravatar

#26 filmz-jonasgr 16 år siden

#6 Jeg så nogle afsnit af hans Jazz dokumentar i forbindelse med et seminar jeg har haft på Universitetet. Det er en god dokumentar til at vise hvad Jazz er (det er nu engang nemmere at vise musik på film). Nu er det et stykke tid siden jeg så den, men jeg mener den lagde rigtig meget vægt på New Orleans og der var også nogle strukturmæssige problemer (den er ikke så akademisk). For ikke at snakke om at der ikke er navn på personerne som udtalte sig.

Det er dog godt at der bliver lavet sådanne dokumentarer så folk bliver oplyste om vigtige begivenheder. Og så er den bestemt ikke dårlig. Man får en god indsigt i vigtige begivenheder og de forskellige stile og begivenheder.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#27 Winniepooh 16 år siden

Jeg hopper med på Jack & Jill, den var jeg også glad for.

Min mor drømmer om Step by Step på dvd (ingen mobning tak)
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#28 Æsop9000 16 år siden

jeg nævnte nok også dette i den tideligere tråd.

Men det ville være fedt hvis de udgav disse:

dick spanner P.I.

Batman serien, 60erne:

og så nogle af de serier der kørte på DR i 80erne (nostalgiske grunde):
Rädda Joppe, död eller levande!:

Og den dansk-sprogede version af Bertha:

I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
Gravatar

#29 Bony 16 år siden

Jeg kan nikke genkendende til "Two guys, a girl and a pizza place". Jeg har en kæreste der har efterspurgt denne serie på DVD i ualmindelig lang tid.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#30 colocho 16 år siden

Også en gentagelse fra sidste tråd, men Robot Chicken ville jeg rigtig gerne se..
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.

Skriv ny kommentar: