Gravatar

#1 chandler75 16 år siden

En bekendt inden for et af filmselskaberne efterspurgte tv-serier, der evt. kunne blive udgivet, så jeg sagde, at jeg ville spørge Filmz' brugere.

Hvilke udenlandske tv-serier mangler at (og bør) blive udgivet på dvd herhjemme?
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#2 HonoDelLoce 16 år siden

Havde vi ikke også sådan en tråd for kort tid siden ? :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#3 chandler75 16 år siden

Jo, men jeg blev nødt til at slette den - der var heller ikke kommet så mange indlæg. Men nu er den tilbage.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#4 Zelle 16 år siden

Tjaa, jeg kunne godt tænke mig at se "Two guys and a girl" (tidligere Two guys, a girl and a pizza place) komme på DVD.

Siden Spin City er ved at komme, så tror jeg efterhånden kun det er den jeg mangler :o)
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
Gravatar

#5 Highland Park 16 år siden

... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#6 filmz-Bruce 16 år siden

Af nye, klart Mad Men.

Derudover ville jeg være helt vild med at eje BBC's World At War (En Verden i Krig) fra 70'erne, MEN med mulighed for valg af den danske oplæser istedet for Laurence Olivier. Ja det er næsten blasfemisk, men den danske oplæser var helt fantastisk medrivende.

Og i en tid, hvor meningsdannere, historikere, bloggere og læserbrevsskribenter nærmest falder over fødderne på hinanden for at brilliere i kategorien, "mangel på historie viden", de fleste af Ken Burns fantastiske dokumentarer bl.a. The Civil War, Jazz og The War.

Og så altid gerne BBC serier. State of Play, State Within, Little Dorrit, Tinker Tailor Soldier Spy, Smileys People.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#7 Highland Park 16 år siden

#6: Men du ved jo, at "State of Play" bliver udgivet herhjemme i næste måned. ;)

Det ville skam heller ikke være dårligt med nogle Dennis Potter-udgivelser. Man har vel lov at drømme... :)

"Lipstick on Your Collar" har en ung Ewan McGregor i en af de bærende roller. Det alene må da kunne sælge serien.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#8 Lady Arwen 16 år siden

#7 jeg vil også rigtig gerne se "Lipstick on your collar" har dog desværre kun set klip på youtube.

Kunne godt tænke mig Heartbeat/Små og store synder, der desværre ikke engang er blevet udgivet i England endnu.

Jeg vil også rigtig gerne have den østigske krimiserie om verdens dygtigste schæferhund - Kommissær Rex/Kommissar Rex/Inspector Rex udgivet på DVD, synes det er en fantastisk serie.

Så er der Folk og Fæ, som jeg også godt kunne tænke mig - synes dog at jeg så noget om en udgivelsesdato for et stykke tid siden, så ved ikke om den allerede er på vej...
Doctor Who <3
Gravatar

#9 Herrguth 16 år siden

De serier som jeg umiddelbart savner på DVD i DK er:

Beauty and the Beast (den med Ron Pearlman og Linda Hamilton)

Friday the 13th: The Series

Bubbi Bjørnene

Poltergeist: The Legacy

The Wonder Years (Mine glade 60'ere)

Tales from the Crypt
Gravatar

#10 filmz-yoshimura 16 år siden

#9 Bubbi Bjørnene?!

Men ellers er jeg helt med på The Wonder Years.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war

Skriv ny kommentar: