Jeg ved ikke om det har været nævnt tidligere, men fra d. 1. januar '09, vil zaptor-kunder få muligheden for at se en masse film i HD, da kanalen vil blive introduceret som prøvekanal...
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Lyder interessant har lige fået zaptor i går. Er der nogen info om hvor lang tid den kører på prøve, da jeg er interesseret i at se oscar show i år vil jeg gerne vide det.
Andre end mig der har tjekket den ud? Jeg havde i forvejen kanalen i min pakke, og kunne se at den havde fået nyt airlogo - men faldt også over den i min zaptormenu, som en ny kanal, hvor den så hed "Prøvekanal TV 2 Film HD"... Så altså 2 "forskellige" kanaler?
Den jeg i forvejen havde, så dog ud til fortsat at være i SD-kvalitet, mens den anden så lidt mere crisp ud. Det var dog svært at se lige på den film jeg kort zappede rundt i, da det lignede en lidt ældre sag, der måske bare var opkonverteret. Nu skal jeg lige have tjekket det ordentligt ud senere i dag, men forskellen på en digital SD kanal og så en HD i hvad, 720p, er ikke så himmelråbende imponerende :)
Men hvis den "gamle" TV 2 Film stadig eksisterer i en SD-version, så er det da lidt vildende med samme airlogo til begge kanaler...
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Nu har jeg kun set på TV2 Film HD et par gange, men der er stor kvalitetsforskel fra TV2 Film HD til Discovery HD, hvor alt er ekstremt flot og skarpt. Men der er vel også forskel på gamle film, der skal igennem en opskalering og så programmer, der bliver optaget i HD.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#1 filmz-vassago 16 år siden
#2 Syndrome 16 år siden
#3 Killkaj 16 år siden
#4 HonoDelLoce 16 år siden
Skal du så ikke lige læse #1 igen :D
#5 dyg 16 år siden
#6 Killkaj 16 år siden
Ups :b
#7 mvejen 16 år siden
#8 filmz-vassago 16 år siden
Den jeg i forvejen havde, så dog ud til fortsat at være i SD-kvalitet, mens den anden så lidt mere crisp ud. Det var dog svært at se lige på den film jeg kort zappede rundt i, da det lignede en lidt ældre sag, der måske bare var opkonverteret. Nu skal jeg lige have tjekket det ordentligt ud senere i dag, men forskellen på en digital SD kanal og så en HD i hvad, 720p, er ikke så himmelråbende imponerende :)
Men hvis den "gamle" TV 2 Film stadig eksisterer i en SD-version, så er det da lidt vildende med samme airlogo til begge kanaler...
#9 tiany 16 år siden
#10 dyg 16 år siden