har faktisk ik kigget på den kanal endnu, de gange jeg har zappet rundt og er kommet forbi der har der ik været noget endnu som fanget mig, det eneste jeg synes de mangler at putte i tv hvis man ik har alle de tv 1000 kanaler er lidt adult :) ik fordi jeg ville kigge på det søner meget, men da altid rart at have noget at vælge imellem :=)
vil nu sige Shadow of the Vampire ikke er et remake af nosferatu men derimod en fiktions film om Nosferatus tilblivelse.. desuden er den en af de bedste Vampyr film til dato....
Men vil nu sige selvom film som Memento, Shadow of..., Swing/slich Blade(?), osv. er gode film så er der for mange genudsendelser på dne kanal..... og så måske lidt nyere film.... variation....
Jeg fik lige set "Don't Be a Menace to South Central While Drinking Your Juice in the Hood" på TV2 Film og det var jo bare bras. Præcis som mange andre af den type film, virker det som om at man bare har udvalgt bestemte scener fra andre film, lavet en parodi på disse scener og så klippet dem sammen uden at tage hensyn til at en historie også ville være en god plan.
#11 davenport 20 år siden
Der var ingen taberpræmie i sølv, vel?
#12 DarkLight 20 år siden
#13 myggen 20 år siden
#14 elwood 20 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#15 mimic 20 år siden
#16 Martindan 20 år siden
Men vil nu sige selvom film som Memento, Shadow of..., Swing/slich Blade(?), osv. er gode film så er der for mange genudsendelser på dne kanal..... og så måske lidt nyere film.... variation....
#17 filmz-NeoDk 20 år siden
Den kan ses mange gang :D
#18 myggen 20 år siden
#19 SpielbergFreak 20 år siden
#20 filmz-Kadann 20 år siden