Don't Be A Menace to South Central while drinking your juice In The Hood, plat, men ustyrlig morsom parodi på de utallelige ghetto film fra 90'erne 4/6
De Grønne Slagtere, sort, brutal og meget velskrevet komedie fra Anders Thomas Jensen. Mads Mikkelsen spiller genialt som Svend-Sved 5/6
Coyote Ugly, småkedelig romantisk komedie, men med en masse hot chicks 3/6
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Kender én der arbejder på TV2, så jeg var på rundtur derude i weekenden, og snakkede med nogle folk. Jeg stillede spørgsmål til bl.a. TV2FILM, og jeg fik af vide at fra nu af og indtil nytår ville det være de samme 50-100 film der kørte i rotation, og så efter nytår ville 50-100 nye film køre i rotation et par måneder osv...
Jep, og jeg gav udtryk for min smag. ;) Som et minimum forventer jeg en sammenhæng i en film, frem for en masse scener der bare er klippet tilfældigt sammen. :)
Det kan jo sagtens lade sig gøre at kombinere de to ting, hvilket Zucker/Abrahams/Zucker og Mel Brooks jo har vist i masser af film. :)
#21 filmz-michaell 20 år siden
De Grønne Slagtere, sort, brutal og meget velskrevet komedie fra Anders Thomas Jensen. Mads Mikkelsen spiller genialt som Svend-Sved 5/6
Coyote Ugly, småkedelig romantisk komedie, men med en masse hot chicks 3/6
#22 filmz-michaell 20 år siden
#23 Herrguth 20 år siden
Jeg stillede spørgsmål til bl.a. TV2FILM, og jeg fik af vide at fra nu af og indtil nytår ville det være de samme 50-100 film der kørte i rotation, og så efter nytår ville 50-100 nye film køre i rotation et par måneder osv...
#24 filmz-Kadann 20 år siden
Jep, og jeg gav udtryk for min smag. ;) Som et minimum forventer jeg en sammenhæng i en film, frem for en masse scener der bare er klippet tilfældigt sammen. :)
Det kan jo sagtens lade sig gøre at kombinere de to ting, hvilket Zucker/Abrahams/Zucker og Mel Brooks jo har vist i masser af film. :)
#25 davenport 20 år siden
Piper er en ræv! (ang. Cyote Ugly)
#26 cyberzed 20 år siden
Nigga (Dørklokken)
Hurry up and buy (I samme kiosk)
Message! (Postbudet)
We were arrested for being black on a friday night :)
#27 davenport 20 år siden
#28 inflector 20 år siden
#29 jessup 20 år siden
#30 Hasselguff 20 år siden