Gravatar

#11 Wrangque 17 år siden

Jeg ser det på tv2 film fordi well... jeg har den...

Jesper Steinmetz hmmm... filminteresseret... Det er vi sku alle sammen. Håber fandme der er lidt mere insight end der var sidste år.

Jeg giver nu Jesper the benefit of the doubt og desuden skal han vel bare styre slagets gang og lade "eksperterne" komme med input. Hvem disse "eksperter" er, glæder jeg mig til at se. Bare Thomas Villum og Kaas holder sig væk.
Gravatar

#12 filmz-vassago 17 år siden

Hvis det er TV2 Film man hiver ned fra nettet, så er det næppe lovligt, da det er en betalingskanal - så medmindre man kan garantere at det er en gratis kanal, skal man nok fortsætte stream-snakken et andet sted :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#13 rockysds 17 år siden

Jeg streamede og så det, ganske lovligt, på en tysk kanal.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#14 filmz-vassago 17 år siden

Ja, men nu ved jeg at TVUs CEO Paul Chen har været involveret i en masse ballade omkring brud på rettigheder.

Gang på gang har man kunne se en masse kanaler der ikke har givet (eller fået) tilladelse til distribution af deres fulde content via nettet. Det inkl. en hel række pay-per-view ting - såsom Kessler vs Calzaghe kampen. Samme problematik som med napster for år tilbage - der er lovlige ting, men i og med at man selv kan lave kanaler, er der i den grad en masse ulovlige ting.
Gravatar

#15 Lawman. 17 år siden

Det er ikke ment negativt, men det er da pudsigt som værtsrollen går fra den ene homoseksuelle tv2 vært til den anden. Siger det mon noget om os som elsker film?:)
Gravatar

#16 DarkLight 17 år siden

Det er da ikke noget problem, da det er lang tid siden der har været en oscarvært som elsker film...

Palle tilbage!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#17 mvejen 17 år siden

Sidste år var det ABC's telecast der blev streamet i TVUPlayer og ikke TV2 Film.
Gravatar

#18 NightHawk 17 år siden

Hmm, Jesper Steinmetz...det var nu godt nok ikke lige ham, jeg havde forventet som vært. Syntes ofte han er lidt for karl smart i sin væremåde på nyhederne.

Jeg havde sådan set ikke noget imod Hans pihlgaard eller Kaas & Willuw sidste år. Selvom der var et par fejl hist og pist, så fungerede det, imo, glimrende med det team. I det hele taget var der en ret hyggelig stemning generelt i studiet under hele showet, også selv om der til sidst nok gik lidt fuldemanssnak i det hele. Men ok, på det tidspunkt havde de så også drukket cirka 4-5 flasker champagne. :D

Anywhoo, så vile jeg gerne ha' haft Pihlgaard tilbage som vært. Tror ikke på at Steinmetz, er ligeså morsom at høre på i 6 timer.

Håber virkelig ikke, at de invitere hende rødtoppen fra Cosmopolitan ind, som de gjorde sidste år. For satan da hvor var hun irriterende at høre på. Næh, lad os i stedet nøjes med Uffe Buchard. Hans spydige kommentarer til kjoler, smokinger og mode på den røde løber, er altid underholdende, imo.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#19 Michael Andersen 17 år siden

Det bedste har nu næsten altid været at bruge mute-knappen og så læse i en god bog, imens værterne på bedste Claus Elgaard-facon ævler og kævler om kap med det indbudte pausefyld. Hvem savner ikke en gut som Søren Frellesen, der var god til at pointere hvor fantasiløse og ufarlige filmene var det år - som han selv havde brugt på at skrive manuskript til endnu en "Anja & Viktor"-film og "Min søsters børn og den store Regner Grasten-markedsundersøgelse som viste, at kun 28 procent i gruppen over 3 år ikke var interesserede i at se en fortsættelse"?
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#20 filmz-vassago 17 år siden

hehe, spot on...

Skriv ny kommentar: