Gravatar

#1 pulse83 17 år siden

Jesper Steinmetz skal være vært.

Personligt ikke en af mine favorit-værter. Jeg kan ærlig talt ikke klare synet af ham.
Excuse me, Flo!
Gravatar

#2 Outbound Sith 17 år siden

Hvis han virkelig er så film-interesseret, som han selv påstår, så er jeg rimeligt positiv.

Det kan ikke blive meget værre end sidste år, hvor Hans Pihlgaard tydeligvis bare var glad amatør, mens alle Jeppe Kaas' sætninger blev indledt med "Nu har jeg ikke lige set den film, men...".

Og nu skal forfatterstrejken jo også lige løses. Ellers bliver der slet ikke noget show at sende.
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#3 elwood 17 år siden

Så skal der streames igen i år ser det ud til.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4 filmz-Crystalstar1200 17 år siden

Endnu en søvnløs nat - Dagn ;o)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#5 DarkLight 17 år siden

#3, hvordan streamer du det?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#6 elwood 17 år siden

#5 Sidste år var det via. et program TVuplayer hed det vidst, som havde en kanal der streamede det, der var godt nok et par sekunders forsinkelse, men det var kun noget man vidste hvis man sad på filmz IRC og chattede samtidig hvor nogen havde Tv2 film, de fik resultatet et par sekkunder før 8-)

Vi ved sikkert mere når showet er hel planlagt og videre, så plejer der at være info på deres side om det.

Gravatar

#7 filmz-gentlemanfinn 17 år siden

Hopper også med på stream vognen, har dog ingen erfaring med det så venter lige og ser hvad folk anbefaler af sider.
Gravatar

#8 filmz-bullettooth 17 år siden

kan dette lade sig gøre over ps3?.... så er man jo fri for at side og glo på pc-skærm...
--------- for rent ---------
Gravatar

#9 filmz-gentlemanfinn 17 år siden

nu har jeg heldigvis tv out, så hvis jeg bare kan finde en stream med ordentlig kvalitet er jeg udover det problem :-)
Gravatar

#10 elwood 17 år siden

#8 tror desv. ikke det kræver man installerer et program hvertfald tvuplayer, med mindrer andre online sider direkte tilbyder det, men jeg tviler.

Jeg trækker bare mit signal fra pc, over på det store tv, gjorde jeg sidste år og det fungerede fint for mig.

#9 well du skal ikke forvente knivskarp billede ligesom det fra tv 2 film af, men når man sidder væk fra tv'et hjælper det en del og bliver faktisk fin seværdigt.

Skriv ny kommentar: