Hvis bare de selv tror på det. De kan ikke nå CNN lige på en dag, men er det deres mål at de vil slå CNN om et givent antal år, så kan det selvfølgelig sagtens lade sig gøre. Der skal være plads til ambitioner, selv om folk står parate med deres jantelov.
Jeg tager dog gerne imod nyhedsprogrammer og synes jeg de bliver lidt kedelige, lader jeg være med at se det. Dermed ikke sagt at TV2's lancering bliver en succes, men man kan jo ligeså godt prøve at være lidt positiv.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
En ting er sikkert... de bander og svovler over beslutningen om at udsætte rydningen af ungdomshuset. Den sag sad de og savlede over muligheden for at dække her i opstarten af kanalen... ;o)
Mvh
MaxHH
"Anyway, there he was, poor chap. Happy as a lark and without a cent."
Hvordan er det lige, man kan komme til at se TV2 Noose?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#14 Din antenneforening er sandsynligvis blevet tilbudt kanalen som prøvepakke. Det er den ihvertfald i Århus, hvor den har erstattet Skandinavia.
Iøvrigt: Jeg tror faktisk jeg kommer til at bruge den. Vil gerne se nyheder, men vil også gerne selv bestemme hvornår, da de normale nyhedsudsendelser ikke altid passer ind i min tidsplan. Derfor kommer TV2NEWS meget belejligt. Nu mangler jeg bare kanalen, EURONEWS, som jeg godt kan lide at se når jeg er i udlandet
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets." - Steve Carell
#14 - Hvis du har parabol, skal du lige opdatere, så kommer den ind.
Jeg synes det er sejt at vi får en dansksproget nyhedskanal. Og jeg tror de har noget i ærmet, så det bliver anderledes.
Og man får jo ikke aktuelle nyheder fra en avis. Den skriver om det der skete igår. Og Internettet bruges jo kun af dem der kan finde ud af det. Ikke engang mine forældre ved hvordan de skulle kunne læse en nyhed på nettet.
Så jeg ser frem til at se nyheder når jeg kommer hjem i dag.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Nåeh, så svært skulle det da ikke være at læse skidtet online. På mine forældres computer, har jeg lagt links til lidt forskellige online-aviser i menulinien, så de bare skal klikke på dem for at lure nyheder, noget min far benytter sig en del af.
Et ikon der f.eks. hedder "Ekstra Bladet" burde de fleste kunne forholde sig til. :)
Nu har jeg så set hvordan de griber sagen an ... og det er slet ikke så ringe (for nu at side det på jysk). Jeg tror jeg vil komme til at bruge kanalen ret meget.
There are two types of people that I can't stand in this world. People who are insensitive of other people's culture, and the Dutch
Jeg så det i nat, og der var gentagelser ca. hvert kvarter. Men der sker heller ikke så meget om natten jo. Umiddelbart ok, men skal lige se noget mere, før jeg kan bedømme det fuldt ud. I hvertfald godt alternativ til de engelske/amerikanske kanaler, som stort set kun handler om Mellemøsten.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#11 filmz-grev_michal 19 år siden
#12 filmz-jonasgr 19 år siden
Jeg tager dog gerne imod nyhedsprogrammer og synes jeg de bliver lidt kedelige, lader jeg være med at se det.
Dermed ikke sagt at TV2's lancering bliver en succes, men man kan jo ligeså godt prøve at være lidt positiv.
'Cause I'm evil"
#13 filmz-maxhh 19 år siden
Mvh
MaxHH
#14 filmz-yoshimura 19 år siden
#15 filmz-Munk 19 år siden
Din antenneforening er sandsynligvis blevet tilbudt kanalen som prøvepakke. Det er den ihvertfald i Århus, hvor den har erstattet Skandinavia.
Iøvrigt:
Jeg tror faktisk jeg kommer til at bruge den. Vil gerne se nyheder, men vil også gerne selv bestemme hvornår, da de normale nyhedsudsendelser ikke altid passer ind i min tidsplan. Derfor kommer TV2NEWS meget belejligt.
Nu mangler jeg bare kanalen, EURONEWS, som jeg godt kan lide at se når jeg er i udlandet
- Steve Carell
#16 davenport 19 år siden
Jeg synes det er sejt at vi får en dansksproget nyhedskanal.
Og jeg tror de har noget i ærmet, så det bliver anderledes.
Og man får jo ikke aktuelle nyheder fra en avis. Den skriver om det der skete igår. Og Internettet bruges jo kun af dem der kan finde ud af det. Ikke engang mine forældre ved hvordan de skulle kunne læse en nyhed på nettet.
Så jeg ser frem til at se nyheder når jeg kommer hjem i dag.
#17 filmz-Kadann 19 år siden
Nåeh, så svært skulle det da ikke være at læse skidtet online. På mine forældres computer, har jeg lagt links til lidt forskellige online-aviser i menulinien, så de bare skal klikke på dem for at lure nyheder, noget min far benytter sig en del af.
Et ikon der f.eks. hedder "Ekstra Bladet" burde de fleste kunne forholde sig til. :)
#18 dyg 19 år siden
#19 filmfan 19 år siden
#20 davenport 19 år siden
Umiddelbart ok, men skal lige se noget mere, før jeg kan bedømme det fuldt ud.
I hvertfald godt alternativ til de engelske/amerikanske kanaler, som stort set kun handler om Mellemøsten.