Nyheder 24 timer i døgnet - ps: vi genudsender 12 udaf 24 timer men sig det ikke videre :-)
Så kun 15-20 minutter igår aftes - jeg slog forbi kanalen mellem 00-01 og så et interview med Anders Fogh. Det tog jo ikke mange sekunder at lægge 2 og 2 sammen. (tvivler på at Fogh gider at bruge fredag nat, på at blive interviewet på en ny dansk novelty kanal.)
Selvfølgelig et tyndt grundlag at dømme dem på, men inten ser jeg nyheder live eller ikke - gider ikke sidde og se genudsendelser.
hvis de ikke har nok nyheder til at dække 24 timer, skulle de nok have fundet et andet tema, at bygge en kanal op omkring :-)
Hvis de nu var lidt smarte sendede de nogle mere internationale nyheder, spots, interviews sent om aftenen/natten/morgenen. Det er jo altid dag et eller andet sted *s*
Det er rigtig super de vil lave et danske CNN med egen helikopter, men præcis.. hva ska vi med det? der sker ik noget i lille DK til at det ka blive ved med at være spændene.. det bliver bare det samme igen og igen en 5-6 timer af gangen
Angående tv2 film så mindes jeg at de rent faktisk viser en del gode film. De kunde godt alla 1995 på DR1 100 åeret for filmen få nogle til at præsentere udvalgte film hver måned alt fra 1 min. --> - skuespillere, akademikere, instruktøre, forfattere, personer fra redaktionen osv. og selvfølgelig et aktuelt filmprogram eller en et halvtimes program hvor de præsentere "de bedste film" i måneden der kommer og med alle de genudsendelser kan de vise det et par gange om ugen.
Angående nyhedskanalen er der special editions programmer kultur nyt osv. alla CNN? - de har nok ikke en inside Asia kopi:)
Jeg har zappet forbi kanalen tre gange i dag af ren nysgerrighed. Første gang var der en reklamespot for TV2 News. Den blev efterfulgt af endnu en reklamespot for TV2 News' sportsektion. Den blev så efterfulgt af reklamer, hvorefter jeg slukkede fjernsynet. Anden gang var der reklamer, hvorefter jeg skiftede kanal. Tredje gang var der endelig nyheder. Efter tre sekunder så jeg en stavefejl i deres newsstream. Jeg er ikke videre imponeret.
Dere newsstream er nærmest en katastrofe - jeg så forleden dag 5-6 nyheder efter hinanden dedikeret til udenrigsministeren - bland dem lidt. De er også meget mangelfulde - korte skal de selvfølgelig være - men de steder de burde referere til er ofte udeblevne.
#21 filmz-grev_michal 19 år siden
Nyheder 24 timer i døgnet - ps: vi genudsender 12 udaf 24 timer men sig det ikke videre :-)
Så kun 15-20 minutter igår aftes - jeg slog forbi kanalen mellem 00-01 og så et interview med Anders Fogh. Det tog jo ikke mange sekunder at lægge 2 og 2 sammen. (tvivler på at Fogh gider at bruge fredag nat, på at blive interviewet på en ny dansk novelty kanal.)
Selvfølgelig et tyndt grundlag at dømme dem på, men inten ser jeg nyheder live eller ikke - gider ikke sidde og se genudsendelser.
#22 filmz-sanjo 19 år siden
#23 HonoDelLoce 19 år siden
Hvis ikke de har nye nyheder, hvorfor så sidde og fortælle de gamle igen selv? Hvorfor så ikke bare genudsende lidt?
#24 filmz-grev_michal 19 år siden
Hvis de nu var lidt smarte sendede de nogle mere internationale nyheder, spots, interviews sent om aftenen/natten/morgenen. Det er jo altid dag et eller andet sted *s*
#25 jesperhp 19 år siden
#26 filmz-Bartman 19 år siden
#27 jessup 19 år siden
Angående nyhedskanalen er der special editions programmer kultur nyt osv. alla CNN? - de har nok ikke en inside Asia kopi:)
#28 mr gaijin 19 år siden
#29 inflector 19 år siden
#30 jessup 19 år siden