Gravatar

#11 filmz-herskegut 19 år siden

endelig kommer det bras af sendefladen!! Synes helt ærlig det noget meningsløst bavl :)

100 gange hellere Jay Leno, eller min personlige favorit, "The daily show" og "The colbert report" Mange gange mere informativt og underholdende end Late show
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#12 jessup 19 år siden

The daily show ville være lækkert nå nu Letterman ryger. Med hensyn til seertal så er dankserne hensides pedagogisk rækkevidde - jeg mener Sopranos kunne heller ikke samle mere end et par tusinde.
This is just until June
Gravatar

#13 Tylerdurden 19 år siden

[indlæg redig. af admin, smadrede layout]

Zulu SUCKS!

Letterman! Letterman! Letterman! Letterman! Letterman! Letterman! Letterman! Letterman! Letterman! Letterman! Letterman! Letterman! Letterman! Letterman! Letterman! Letterman! Letterman! Letterman! Letterman! Letterman! Letterman! Letterman! Letterman! Letterman! Letterman! Letterman! Letterman! Letterman! Letterman! Letterman! Letterman! Letterman! Letterman! Letterman! Letterman!
You stay classy, San Diego. I'm Ron Burgundy?
Gravatar

#14 filmz-OziOn 19 år siden

Letterman var den eneste grund til at jeg så ZULU. Nu har de INGENTING. Eller... Nååååh jo. Nu viser de "Når Mænd Er Værst" i stedet for Letterman. Godt gået, ZULU... Geeeeees.
Gravatar

#15 thomas040 19 år siden

[indlæg redig. af admin, smadrede layout]

NOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!

(giiiiisp)

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mit liv er forbi! Alt er slut. Jeg må flytte til USA. Hvad tænker de dog på?!

Jeg har i årevis brokket mig over at de ikke altid sender en uge forskudt, men ofte bare genudsender gamle udsendelser... i stedet for at sende de nye...

Måske skulle jeg have holdt min kæft?!

Suk suk suk suk suk suk. Det var det eneste tv jeg nogensinde så. Letterman kl 1.30 eller hvornår det nu er.... 2.30... det var meget forskelligt...

Letterman er grunden til at mit tv var tændt. Fremover vil det så være slukket.
Surt!
Failure is a zero out.

Skriv ny kommentar: