Gravatar

#1 filmz-XenT 19 år siden

Nyheden blev afvist pga. manglende kilde, men vil lige bringe den her i stedet.

[TV2 Zulu tager David Letterman af programmet]
Med virkning fra mandag d. 3 oktober, har TV2 Zulu besluttet at tage Late Show med David Letterman af programmet. I en email begrunder de det med, at Letterman ikke er stærkt nok i deres sendeflade og siger, at der foreløbigt ikke er planer om at sætte det på programmet igen.

Late Show har i USA 4,1 millioner seere og har været sendt siden 1993.
Gravatar

#2 dyg 19 år siden

Er sikkert pga manglende seere, men hvis de nu sendte det på ordentlige tider af døgnet, i stedet for før man kommer hjem og midt om natten...
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#3 cyberzed 19 år siden

Må nok sige det ikke gør mig ret meget da jeg synes han begynder at være ret udvasket.

Hvis man nu skal regne lidt statistik som i lige det her tilfælde nok er ret intetsigende, så vil seertallet i USA projiceret over på Danmark svare til ca. 74.247 seere hvilket jeg tvivler de har på Zulu, da deres seertal for d. 27/9 er anslået til 8.000, dvs cirka 10.77% af hvor mange der ser det i USA. Det vil så i USA være cirka 441.768 seere og så var han nok også pillet af tavlen derovre.

Derud over ligger der nok også det faktum i det at det er en ret dyr herre at have i stalden.

P.S. Ja statistik er noget grimt noget at komme igang med, når man bare tager det råt og uforsødet og ikke tager højde for kulturelle forskelle :D
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#4 filmz-XenT 19 år siden

#3 Kan godt se hvad du mener, men jeg er overbevist om at hvis de ,som #2 siger, sendte det på et bedre tidspunkt (mellem 20 og 22 f.eks.), kunne det blive mere populært end de fleste andre ting Zulu sender.
Med hensyn til kvaliteten af programmet er det jo en subjektiv vurdering. Jeg kommer i hvert fald til at savne ham (og Biff og Kalter og Rupert). :)
Ved nogen om man kan tage CBS over parabol her i Danmark?
Gravatar

#5 Hive 19 år siden

Statistik er taknemmeligt - man kan få det til at underbygge hvad som helst, hvis man vil. ;)
Gravatar

#6 HonoDelLoce 19 år siden

Tror nok hurtigt han skal være at finde igen på dansk tv..

Husker da også, at det var 3+ der havde det før?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#7 Collateral 19 år siden

Ej det da træls :( Syntes det kan være meget hyggeligt der midt om natten lige og skrue over og på Late show.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#8 Zelle 19 år siden

Det kan godt være det ville give flere seere at sende det i prime time (og det er jo egentlig det, det handler om), men jeg syntes nu at The Late Show hører til om natten. Jeg er nu egentlig ikke specielt en fan og kan faktisk bedre li' Jay Leno.
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
Gravatar

#9 filmz-vassago 19 år siden

Zulu skulle købe Conan og Leno samt beholde Letterman, og så smide det på programmet kl. 18:30 til 20:00, eller 19:30 til 21:00.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#10 dyg 19 år siden

Conan ville jeg også gerne se, men Leno siger mig intet (lige pånær når Kevin Smith er på besøg).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: