Gravatar

#61 Wrangque 17 år siden

Hvem tror i vinder hele lortet? (Altså EM, ikke vores liga, den er afgjort *cough*)

Har persoligt smid 50 bucks på Spanien. De underpræstere ALTID til slutrunder, men nu må det fandme være! Torres, Iniesta, Xavi, Puyol... Ja tak.
Gravatar

#62 mr gaijin 17 år siden

Og man kan fortsætte: Fabregas, Villa, Ramos, Capdevilla. Spanien har gode chancer.

Men Tysklands har nu også et klassemandskab lige nu. Jeg tror mest på Tyskland som vindere.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#63 filmz-sanjo 17 år siden

Tyskland eller Italien. Så scorede tjekkiet :)
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#64 intak 17 år siden

Jeg har smidt penge på Portugal! Men er dog begyndt at tro mere på et hold som Frankrig! Man skal selvfølgelig aldrig glemme Tyskland!
Gravatar

#65 Åkepool 17 år siden

#55 - Jo det koster, men jeg er sikker på, at folk herinde bruger formuer på dvd'er, det er bare en tibuds dvd mindre i denne måned. Men nu er det alligevel for sent.

#57 - Idéen er den simple, at så har man chance for at vinde to steder. Jeg har to forskellige hold i de to turneringer. Går det skidt med det ene hold, kan det være man er i toppen i den anden pulje.
Og så vidt jeg ved, kan du sagtens ha' dit hold med i flere puljer, så det kræver jo ikke mere af dig, en 5 min. hårdt arbejde foran skærmen, så er du også i filmzpuljen :)
Og jeg garanterer dig, der går ikke noget af dig, ved at være i to filmzpuljer ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#66 filmz-grev_michal 17 år siden

desuden er det 2 forskellige managerformater :)

Skulle jeg kun vælge en ville det da være drømmeholdet uden at blinke.
Gravatar

#67 filmz-vassago 17 år siden

Ja, drømmeholdet er klart overlegent, men jeg tænkte at jeg ville foreslå et gratis-spil, da jeg var ret sikker på at flere så ville spille med :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#68 filmz-grev_michal 17 år siden

Ja det er helt fint - spiller med i begge.

Strategien er jo naturligt forskelligt da man er lidt mere bundet af sine valg på længere sigt på tv2. Så meget sjovt at køre langsigtet på tv2 også evt lidt mere kortsigtet på drømmeholdet/runde basis.

Som hovedregel foretrækker jeg dog at man har lidt mere frihed til at sætte hold efter hver runde så man kan rette til - hænder jo af og til man rammer lidt forkert hehe
Gravatar

#69 mr gaijin 17 år siden

#65 Så skidt da. Jeg er tilmeldt.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#70 Åkepool 17 år siden

#69 - Sådan ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: