Gravatar

#1 Steffan Rasmussen 18 år siden

CDon har den til 429,- (se her).

Er der nogen der har set den billigere andre steder. Skal være med danske tekster.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#2 rubkick 18 år siden

Moviezoo har den til 379 kr.
Gravatar

#3 McPeter 18 år siden

Nice den vidste jeg slet ikke var kommet - kunne være jeg snart skulle få taget mig sammen til at se hele serien.

Så vidt jeg kan læse er Fire Walk With Me ikke med i boksen, vel?

Bør jeg se den før eller efter jeg ser selve serien?
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#4 aknot 18 år siden

#3 efter!
Gravatar

#5 filmz-rupert giles 18 år siden

#3 Det er et glimrende spørgsmål, som jeg heldigvis har besvaret før :-)

Filmen foregår FØR serien, men skal ses EFTER. Tid og rum har det med at blive opløst i Lynchs film, og det er også tilfældet her. Man får simpelthen mere ud af filmen, hvis man har set serien først. Blandt andet er der antydninger af, hvad der måske sker efter serien er slut. Desuden afsløres morderen også i filmen, og det er jo ærgeligt, hvis man gerne vil se serien uden at vide, hvem der gjorde det :-)

Dog er det vigtigt at vide, at filmen er en langt mørkere og mere kompromisløs affære end serien. Der er ikke meget hygge i filmen, hvilket der trods alt er meget af i serien.

Det er dog en virkelig god, omend lidt ujævn, film. Ikke nær så helstøbt som mange af Lynchs andre film, men stadigvæk virkelig uhyggelig og med en ret god historie. Sheryl Lee er virkelig god som Laura Palmer, og så er det sjovt at se Chris Isaak og Jack Bauer... jeg mener, Kiefer Sutherland som FBI agenter.
--------------------------
That'll put marzipan in your pie plate, bingo
Gravatar

#6 Steffan Rasmussen 18 år siden

Så vidt jeg kan se, er filmen med i CDON's tilbud.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#7 McPeter 18 år siden

#4+5 - mange tak.
#6 - nå ja det gør den også. Nægter dog at handle hos dem, men så må jeg bare finde den et andet sted og så købe boksen hos moviezoo. :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/

Skriv ny kommentar: