Er der nogen der kender Tyrkerfar?? Jeg kan huske den fra way back when, da jeg havde en kammerat der opholdte sig i nærheden af Kbh, han optog så de her afsnit, som vi havde det meget sjovt med at høre. Det blev helt kult i Kolding. Nu er båndet gået tabt, men er der nogen der har det, eller bare har hørt det?
Der indgik nogle karaktere, bla. padden på 2. som spillede meget højt, og en masse andet jeg ikke kan huske.
plz hjælp..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg tror ikke det var DR. Jeg mener det var noget lokalradio, for det kunne kun høres et sted på Sjælland. Lokalradio for os, var dengang Kolding Nærradio, som ikke var noget at råbe højt over. I ved, en af de kanaler der hyldede Kai Løvring og Teddy Edelmann på lige linje med Gud og Jesus..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg husker Tyrkerfar (udtales "Dürgefar") med udelt glæde. Tyrkerfar var på en evig søgen efter sin biks, som han han altid gik og mistede. Så hudt jeg visker, var det Weekend FM (bosat i Lyngby, tror jeg), der sendte det, og det var lokalradioikon Jacob Lund (nu på Voice), der var en af hovedkræfterne bag.
Hov, en hurtig søgning på Google bekræftede min formodning. Enjoy!
#1 davenport 21 år siden
Jeg kan huske den fra way back when, da jeg havde en kammerat der opholdte sig i nærheden af Kbh, han optog så de her afsnit, som vi havde det meget sjovt med at høre. Det blev helt kult i Kolding. Nu er båndet gået tabt, men er der nogen der har det, eller bare har hørt det?
Der indgik nogle karaktere, bla. padden på 2. som spillede meget højt, og en masse andet jeg ikke kan huske.
plz hjælp..
#2 PredatorX 21 år siden
#3 davenport 21 år siden
Det undrer mig meget, da det var et københavnerfænomen, og der er vel mange her fra hovedstaden?
#4 chandler75 21 år siden
#5 davenport 21 år siden
Jeg mener det var noget lokalradio, for det kunne kun høres et sted på Sjælland. Lokalradio for os, var dengang Kolding Nærradio, som ikke var noget at råbe højt over. I ved, en af de kanaler der hyldede Kai Løvring og Teddy Edelmann på lige linje med Gud og Jesus..
#6 Old Son 21 år siden
Hov, en hurtig søgning på Google bekræftede min formodning. Enjoy!
http://www.tjornov.dk/tyrkefar/
#7 davenport 21 år siden
Jeg vidste at det var filmz, jeg skulle henvende mig til!!
YES, denne dag bliver bare bedre og bedre :D
#8 davenport 21 år siden
#9 Old Son 21 år siden
#10 davenport 21 år siden