Hej med jer og tak fordi i vælger at læse min tråd og forhåbentlig hjælpe mig.
Jeg står lige nu uden noget at lave. Jeg er 21, har lige taget et halvt år på Den Rytmiske Højskole, på deres lydtekniklinje.
Jeg er kommet til det tidspunkt i mit liv, hvor jeg skal finde ud af hvad jeg vil lave og bruge mit liv på. Det er ekstremt vigtigt for mig at det har noget med film/tv og musik at gøre. Jeg har tænkt meget på at læse til Tonemester på Filmskolen, men det kræver jo lidt erfaring med faget, før man kan blive optaget der. Det kunne også være det skulle være noget helt andet.
Jeg håber i har tid og lyst til at hjælpe mig igang. evt. anbefale mig nogle alternative uddannelser inden for overnævnte områder. Jeg er også klar på gratis arbejde for at snuse til faget og få noget erfaring.
Hvis det har noget at sige, kom jeg ud med et snit på 7.5 fra HTX (på den gamle skala), så det er jo ikke fantastisk. Men det skærer vel nogle af jeres overvejelser til uddannelser fra.
Tusind tak fordi i har givet jer tid til at læse min tråd, håber også i vil smide en kommentar, og hjælpe mig videre i mit liv.
#1 Pytter 16 år siden
og tak fordi i vælger at læse min tråd og forhåbentlig hjælpe mig.
Jeg står lige nu uden noget at lave. Jeg er 21, har lige taget et halvt år på Den Rytmiske Højskole, på deres lydtekniklinje.
Jeg er kommet til det tidspunkt i mit liv, hvor jeg skal finde ud af hvad jeg vil lave og bruge mit liv på.
Det er ekstremt vigtigt for mig at det har noget med film/tv og musik at gøre.
Jeg har tænkt meget på at læse til Tonemester på Filmskolen, men det kræver jo lidt erfaring med faget, før man kan blive optaget der.
Det kunne også være det skulle være noget helt andet.
Jeg håber i har tid og lyst til at hjælpe mig igang.
evt. anbefale mig nogle alternative uddannelser inden for overnævnte områder. Jeg er også klar på gratis arbejde for at snuse til faget og få noget erfaring.
Hvis det har noget at sige, kom jeg ud med et snit på 7.5 fra HTX (på den gamle skala), så det er jo ikke fantastisk. Men det skærer vel nogle af jeres overvejelser til uddannelser fra.
Tusind tak fordi i har givet jer tid til at læse min tråd, håber også i vil smide en kommentar, og hjælpe mig videre i mit liv.
vh
Thomas
#2 Pytter 16 år siden