Jeg har en ven med, men mon ikke det skulle kunne lade sig gøre at få hilst lidt. Du kan kende mig på den røde rose og en Danielle Steel-bog under armen... Nah, men jeg har langt hår og lidt skæg stikkende ud fra hagen og foran ørerne, ret sikkert sort tøj på og bærer hat. Hvis vejret regner, har jeg en sort oil-skin-frakke på. Så skulle jeg nok være til at kende... Ellers kan jeg jo kende dig på cigaretten og det orangeindhegnede i på kinden.
Ja, så fik jeg omsider tilladelsen fra selskabet. Filmen blir - som tidligere nævnt - "Lad den rette komme ind". Og så liner vi vores folkevognsrugbrød op, hvorfra vi serverer billig kaffe og billige Mikkeller på fad.
[quote=Fellaheen (57)][quote=Muldgraver (56)]#53 Fjong, fjong, omend jeg ikke har helt så massivt et skæg som på billederne, der måtte ligge rundt omkring. Men jeps, ses :)
Gud, hvad er det dog du foretager dig på de billeder?
#51 Muldgraver 13 år siden
Hahah, en tørst efter mit hjerte :)
Jeg har en ven med, men mon ikke det skulle kunne lade sig gøre at få hilst lidt. Du kan kende mig på den røde rose og en Danielle Steel-bog under armen... Nah, men jeg har langt hår og lidt skæg stikkende ud fra hagen og foran ørerne, ret sikkert sort tøj på og bærer hat. Hvis vejret regner, har jeg en sort oil-skin-frakke på. Så skulle jeg nok være til at kende... Ellers kan jeg jo kende dig på cigaretten og det orangeindhegnede i på kinden.
#52 JannikAnd 13 år siden
Vel mødt!
#53 Bruce 13 år siden
#51 Super! Ses!
#54 Takfornu 13 år siden
#55 Bruce 13 år siden
#56 Muldgraver 13 år siden
Fjong, fjong, omend jeg ikke har helt så massivt et skæg som på billederne, der måtte ligge rundt omkring. Men jeps, ses :)
#57 Fellaheen 13 år siden
Gud, hvad er det dog du foretager dig på de billeder?
#58 JannikAnd 13 år siden
#59 JannikAnd 13 år siden
#60 JannikAnd 13 år siden