Tak for en god aften til både Jannik & Co for arrangementet, og jer andre for hyggelig snak, god øl, kaffe, selskab og andet godt både før, efter og under filmen :)
#57 Enten: Jeg var i gang med en rituel udstødelse ad Mush'axil'thúilî efter den 2. fuldmånes flænsen det år. Det sker engang imellem, men ikke så hyppigt som tidligere, da kulten har haft lidt problemer med en rivaliserende kult, der mente de havde førsteret på Udstødelsen, og man kan desværre ikke foretage to udstødelser på samme måned, da slig agt ville resultere i noget forfærdeligt. Eller: Jeg hjalp lidt til ved en (som den kaldes) menneske-festival, som min på det tidspunkt kommende forlægger arrangerede hos den kirke jeg på det tidspunkt arbejdede hos. Vi skulle i et virvar af vinter, spragl og stofguirlander og raslen fra instrumenter primært konstrueret af tørrede naturfænomener fragte et maleri, malet af (den blå-klædte) Doris Bloom, fra Kongens Nytorv til Apostelkirken. Uden okkultisme, men nogle dansede en del.
#58 Hey, og jeg fik udpeget dig, men desværre ikke hilst. Jeg ville ellers gerne have takket dig for arrangementet. Dejlig film, god stemning, og fortrinligt hyggeligt at få hilst på Bruce og Navarre. til #59 og 60: Hurra for Bruces cortado-baghold! I laver en pokkers god cortado.
#61 Selv tak for mit vedkommende. Hyggeligt, interessant, inspirerende og hyggeligt :) Og sig endelig til angående projektet.
God morgen! :) Ja tak for et rigtig fint arrangement. Herligt at vejret viste sig fra den gode side og der var gode drikke undervejs. Ser frem til næste gang :)
Og super hyggeligt at få hilst og snakket med dig Muldgraver :) Ja det er nogle gode Cortados Kihoskh laver :)
Og tak til Navarre3 for genkig på Thats Entertainment boksen og en masse musicals. Glæder mig meget til High Society en dag kommer i HD :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
#64 Så absolut ditto, og mange tak for kaffen. Jeg kan kun beklage mit kommende fravær holdt jer andre væk fra en snarere genopfyldning, men det var så hyggeligt, at jeg havde svært ved rigtigt at bryde op :)
#61 Takfornu 13 år siden
#62 Spanner 13 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#63 Muldgraver 13 år siden
Enten: Jeg var i gang med en rituel udstødelse ad Mush'axil'thúilî efter den 2. fuldmånes flænsen det år. Det sker engang imellem, men ikke så hyppigt som tidligere, da kulten har haft lidt problemer med en rivaliserende kult, der mente de havde førsteret på Udstødelsen, og man kan desværre ikke foretage to udstødelser på samme måned, da slig agt ville resultere i noget forfærdeligt.
Eller: Jeg hjalp lidt til ved en (som den kaldes) menneske-festival, som min på det tidspunkt kommende forlægger arrangerede hos den kirke jeg på det tidspunkt arbejdede hos. Vi skulle i et virvar af vinter, spragl og stofguirlander og raslen fra instrumenter primært konstrueret af tørrede naturfænomener fragte et maleri, malet af (den blå-klædte) Doris Bloom, fra Kongens Nytorv til Apostelkirken. Uden okkultisme, men nogle dansede en del.
Hey, og jeg fik udpeget dig, men desværre ikke hilst. Jeg ville ellers gerne have takket dig for arrangementet. Dejlig film, god stemning, og fortrinligt hyggeligt at få hilst på Bruce og Navarre. til #59 og 60: Hurra for Bruces cortado-baghold! I laver en pokkers god cortado.
Selv tak for mit vedkommende. Hyggeligt, interessant, inspirerende og hyggeligt :) Og sig endelig til angående projektet.
#64 Bruce 13 år siden
Og super hyggeligt at få hilst og snakket med dig Muldgraver :) Ja det er nogle gode Cortados Kihoskh laver :)
Og tak til Navarre3 for genkig på Thats Entertainment boksen og en masse musicals. Glæder mig meget til High Society en dag kommer i HD :)
#65 Takfornu 13 år siden
#66 JannikAnd 13 år siden
#67 Muldgraver 13 år siden
Så absolut ditto, og mange tak for kaffen. Jeg kan kun beklage mit kommende fravær holdt jer andre væk fra en snarere genopfyldning, men det var så hyggeligt, at jeg havde svært ved rigtigt at bryde op :)
:)
#68 Takfornu 13 år siden
Jeg har ferie i øjeblikket, så hvis du har lyst til at mødes en af de kommende dage kan vi aftale noget :)
#69 Muldgraver 13 år siden
Klart :)